سری جدید اسپیکرهای ال جی

سری جدید اسپیکرهای ال جی رونمایی خواهد شد ؛ بهره گیری از هوش مصنوعی

سری جدید اسپیکرهای ال جی

شکل-سری جدید اسپیکرهای ال جی

این روزها استفاده از فناوری هوش مصنوعی در بسیاری از کشورها و در میان بسیاری از کمپانی ها مرسوم شده است و به نوعی تمامی فرآیند ها مبتنی بر این تکنولوژی در حال اجرا می باشند تا دنیایی دیجیتال با بهره گیری از تکنولوژی های جدید بهره مند باشند.

سری جدید اسپیکرهای ال جی

اکنون کمپانی ال جی تصمیم گرفته است تا با استفاده از ارائه ی یک اسپیکر هوشمند که از این قابلیت بهره مند می باش، به عنوان یکی از سر دم داران این عرصه به حساب آید.

انتظار داریم کمپانی ال‌ جی در فرآیند نمایشگاه IFA 2018 از اسپیکرهای هوشمند Xboom جدید خود رونمایی به عمل آورد. بعضی از اسپیکرهای جدید این کمپانی با نام تجاری ThinQ معرفی می‌ گردند و از دستیار صوتی گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌ نمایند.

البته لازم به ذکر است که احتمالا کمپانی گوگل، تعدادی اسپیکر که بر پایه ی هوش مصنوعی نیستند را نیز برای افرادی که دوست ندارند با تجهیزات صوتی خود ارتباط داشته باشند، معرفی خواهد کرد. در سال ۲۰۱۸ میلادی، فعالیت کمپانی ال‌ جی ۶۰ ساله می‌شود.
این کمپانی قدرتمند تکنولوژی، فرآیند ارتقا و افزایش میزان کیفیت صدا را مورد توجه و تمرکز خود قرار داده و با تحقیق و بررسی بر روی بخش زیادی از خلاقیت‌ ها و ابتکار های کاربران در این زمینه توجه ویژه‌ ای نشان می‌ دهد.

اسپیکرهای مدل Xboom، یک محصول با همکاری مشترک کمپانی های ال‌ جی و کمپانی Meridian Audio می باشند. کمپانی مریدیان ، یک نقش اساسی در توسعه و پیاده‌ سازی فناوری‌ های صوتی همانند MQA داشته و به نوعی یک سری از طرح های انقلابی را اجرا نموده است که ویژگی های سفارشی و انحصاری تجهیزات صوتی خودروسازان برتر نظیر لندرور، مک لارن و جگوار را طراحی می نماید.

اسپیکرهای بیسیمی که انتظار رونمایی در ایفا ۲۰۱۸ را داریم:

XBOOM Mini Component
XBOOM All-In-One
XBOOM GO
XBOOM AI ThinQ

در این فهرست، اسپیکر نسخه ی XBOOM AI ThinQ در دو مدل با شماره‌ های WK7 و WK9 رونمایی خواهند شد و آنطور که گفته شد، نسخه ی XBOOM All-In-One هم با گوگل اسیستنت داخلی همراه می باشد.

zoomtech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم