مانیتورهای Ultra ال جی

سری جدید مانیتورهای Ultra ال جی در نمایشگاه CES 2019 رونمایی می‌شوند.
این مانیتورها شامل مدل ۴۹ اینچی UltraWide و مدل ۳۸ اینچی UltraGear می‌شوند که در ادامه با ویژگی‌های آن‌ها آشنا خواهیم شد.

مانیتورهای Ultra ال جی

شکل- مانیتورهای Ultra ال جی
مانیتور UltraWide سال ۲۰۱۹ ال­ جی

آقای Jang Ik-hwan، مدیر بخش فناوری اطلاعات لوازم صوتی تصویری LG درباره سری جدید مانیتورهای Ultra ال جی می‌گوید:
ال جی همیشه مانیتورهای پیشرفته‌ای به بازار عرضه کرده است که از امکانات بسیاری برای هر گروه از مشتریان بهره می‌برند. با بازه متنوعی از مدل‌ها که کیفیت تصویر، بهره‌وری و تجربه گیمینگ منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند، مشتریان بیشتری ال جی را به عنوان شرکتی پیشرو و مبتکر در زمینه مانیتورها خواهند شناخت.

مانیتورهای Ultra ال جی

در نمایشگاه CES ماه آینده، ال­ جی سری جدید مانیتورهای ULTRA خود شامل مدل UltraWide با بهره‌­وری خیره­‌کننده و مدل UltraGear برای ارتقای تجربه گیمینگ را معرفی خواهد کرد. ال­ جی به عنوان یکی از پیشروترین و مبتکرترین شرکت­‌ها در تولید مانیتورهای UltraWide (با نسب ۲۱:۹ یا بالاتر) شناخته می­‌شود.

این شرکت با سری جدید ۴۹ اینچی UltraWide (مدل ۴۹WL95) بهره‌­وری انجام­ کارهای مختلف با مانیتور را بسیار افزایش داده و با سری گیمینگ UltraGear (مدل ۴۹WL95) ترکیبی از کیفیتی تصویر فوق­‌العاده و سرعتی باورنکردنی را برای برطرف کردن نیاز گیمرها عرضه کرده است.

مانیتور UltraWide سال ۲۰۱۹ ال­ جی

مانیتور UltraWide جدید ال­ جی از صفحه نمایش خمیده باکیفیت بزرگی با نسبت تصویر ۳۲:۹ بهره می­‌برد. با وجود این نسبت تصویر سینمایی، این مانیتور ال­ جی بهترین راهکار و جایگزین برای قرار دادن چند مانیتور کنار هم است. فضای زیادی که این مانیتور ۴۹ اینچی در اختیار می‌­گذارد در کنار نسبت تصویری خارق‌­العاده باعث می­‌شود مانیتور UltraWide ال­ جی تبدیل به بهترین گزینه برای انجام دادن چند کار به صورت همزمان شود.

نسبت پیکسلی ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ (معادل دو مانیتور ۲۷ اینچی QHD در کنار هم) و با وجود ۱۰۸ پیکسل در هر اینچ (PPI) ، این مانیتور وضوح تصویر بسیار بالایی داشته و باعث می­‌شود نوشته­‌ها راحت­‌تر خوانده شده و ویدئوها و تصاویر راحت­‌تر ویرایش شوند.

مانیتور UltraWide

مانیتور UltraWide ال­ جی برای ارتقای بهره­‌وری ساخته شده است. این مانیتور برای هر نوع کاری مناسب است؛ به خصوص کارهایی در زمینه مالی، فناوری اطلاعات، طراحی و معماری که دقت و کیفیت نقش مهمی ایفا می­‌کنند.

ال­ جی با بهره­‌گیری از فناوری پیشرفته IPS، پردازش رنگ بسیار دقیق با پوشش ۹۹ درصد از رنگ­‌های طیف sRGB را ارائه می­‌کند. این مدل از مانیتورهای Ultra ال جی با پشتیبانی از HDR10 می­‌تواند بازی­‌ها و ویدئوهای HDR را به نمایش بگذارد.
برای استفاده حداکثر از صفحه نمایش بزرگ این مانیتور، ال­ جی در مانیتور UltraWide خود از حالت تصویر در تصویر (Picture-by-Picture) بهره می­‌برد که می‌تواند تصاویر را از ورودی­‌های مختلف در کنار هم قرار داده و همزمان چند نرم­ افزار را اجرا کند.

با نرم­ افزار کنترل دوگانه (Dual Controller Software) می­‌توان چندین دستگاه متصل را با یک کیبورد و موس کنترل کرد و به راحتی با PBP جریان کاری و بهره­‌وری را افزایش داد.

با وجود درگاه USB Type C کاربران می­‌توانند همزمان هم اطلاعات منتقل کرده و هم دستگاه‌هایشان از جمله لپ تاپ را شارژ کنند. صفحه نمایش خمیده زیبای این مانیتور در کنار طراحی مینیمالیستی و پایه نازک فلزی، کاربر را در تصویر غرق می‌­کند.

مانیتور UltraGear سال ۲۰۱۹ ال جی

ال­ جی در مانیتور جدید UltraGear خود از صفحه نمایش IPS بهره برده و با پشتیبانی از NVIDIA G-SYNC و نرخ بازسازی تصویر ۱۴۴ هرتز، بازی را به صورت روان و سریع به نمایش می­‌گذارد. تصاویر غنی با رنگ­‌های خیره­‌کننده برای صفحه نمایش ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ استانداردسازی شده‌­اند و ۹۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌­دهند.

مانیتور UltraGear با صفحه نمایش خمیده، نسبت تصویر ۲۱:۹ و طراحی بدون قاب مانند، برای بردن گیمرها به سرزمین بازی طراحی شده است. نور زمینه این مدل ۳۸ اینچی از مانیتورهای Ultra ال جی که برای بازی کردن طراحی شده است، تا شش رنگ مختلف را به نمایش گذاشته و می‌تواند با حس و حال بازی و گیمر هماهنگ شود و حتی از خستگی چشم هنگام بازی هم جلوگیری کند.

مانیتور ال جی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم