نمایشگر ۸۸ اینچی ۸K ال جی

شرکت ال جی دیسپلی با حضور در نمایشگاه CES 2019 از چند دستاورد جدید در حوزه نمایشگرها رونمایی کرد. شاید مهم‌ترین آن‌ها٬ نمایشگر ۸۸ اینچی ۸K اولد ال جی باشد که از فناوری صدای درون صفحه بهره می‌برد.

نمایشگر ۸۸ اینچی ۸K اولد ال جی مجهز به فناوری صدای درون صفحه رونمایی شد

نمایشگر 88 اینچی 8K
نمایشگر ۸۸ اینچی ۸K اولد ال جی مجهز به فناوری صدای درون صفحه

امکان ندارد نمایشگاه CES آغاز شود و شاهد رونمایی از چند نمایشگر عجیب و غریب از سوی ال جی دیسپلی نباشیم. خبر خوب این که٬ امسال نیز آن‌ها طوفانی نمایشگاه سی ای اس لاس وگاس را آغاز کرده‌اند. برای آغاز٬ این شرکت ارائه کننده‌ی یک نسخه‌ی به‌روز شده از فناوری نمایشگر Crystal Sound است که در سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود. این نسخه‌ی جدیدتر٬ یک نمایشگر ۸۸ اینچی ۸K از نوع OLED است که قادر به تولید کانال صوتی ۳٫۲٫۲ دالبی اتموس است. شما نه تنها تصویر عالی را دریافت خواهید کرد٬‌بلکه کیفیت صوتی به قدری مناسب خواهد بود که شاید دیگر نیازی به خرید اسپیکرهای اضافی نباشد.

نمایشگر ۸۸ اینچی ۸K

ال جی دیسپلی هنوز برنامه‌ای برای عرضه این نمایشگر ندارد٬ اما به نظر می‌رسد در آینده می‌توانیم بیشتر در موردش بشنویم. این شرکت علاوه بر نمایشگر ۸۸ اینچی ۸K خود٬ برای طرفدارانش محصولاتی با عرضه‌ی زودهنگام را نیز تدارک دیده است. در راس آن ها یک نمایشگر ۶۵ اینچی ۴K OLED با سریع‌ترین نرخ پاسخگویی٬ تنها ۳٫۵ میلی‌ٍثانیه است. ال جی این نمایشگر را برای تماشای فیلم و مسابقات ورزشی پیشنهاد می‌کند؛ گرچه آن می‌تواند برای گیمینگ نیز گزینه‌ی مناسبی باشد و کاربران حرفه‌ای را جذب خود کند.

غول کره‌ای با خود چند اختراع جالب دیگر را نیز به نمایشگاه CES 2019 آورده است. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به یک نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی OLED شفاف اشاره کرد که هم اندازه‌ی نمایشگر پلاستیکی OLED این شرکت است. در عین حال یک نمایشگر مفهومی ۲۷ اینچی به نام Neo Art را نیز می‌توانیم ملاقات کنیم که نقش یک مانیتور قابل حمل USB-C را ایفا می‌کند. ال جی دیسپلی همچنین با استفاده از فناوری Oxide خود یک مانیتور ۲۷ اینچی ۴K با فریم بسیار باریک ۰٫۱۱ اینچی در چهار طرف و یک نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی ۴K را نیز تولید کرده است که مورد دوم می‌تواند گزینه‌ی ایده آلی برای لپ تاپ‌های آینده باشد.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم