مانیتور ۴K ال جی (۳۲UL750-W)

رونمایی ال جی از یک مانیتور ۴K بزرگ مجهز به پورت USB-C
کمپانی ال جی یک مانیتور ۴K جدید را در کشور ژاپن معرفی کرد. از ویژگی‌های مهم این نمایشگر، باید به سایز ۳۱٫۵ اینچی و وجود درگاه USB-C در آن اشاره کنیم.

مانیتور ۴K ال جی (۳۲UL750-W)

شکل -مانیتور 4K ال جی

به لطف همکاری ال جی با اپل، این کمپانی کره‌ای در گذشته دو نمایشگر UltraFine را برای کاربران کامپیوترهای Mac تدارک دید. یکی از آن مانیتورها، ۲۱٫۵ اینچی و دیگری ۲۷ اینچی بود. ولی اگر چنین سایزهایی را به اندازه کافی بزرگ نمی‌دانید، باید با محصول جدید ال جی آشنا شوید؛ یک مانیتور ۴K بزرگتر که با شماره مدل ۳۲UL750-W عرضه می‌شود.

این نمایشگر علاوه بر پنل ۴K ال سی دی، یک پورت USB-C هم دارد و کاربران می‌توانند به سادگی، مک بوک خود را به آن متصل کنند. نرخ کنتراست ۳۰۰۰:۱، پشتیبانی از استاندارد HDR10، پوشش ۱۰۰ درصدی محدوده رنگی sRGB و ۹۵ درصدی DCI-P3 هم از دیگر ویژگی‌های محصول جدید ال جی به شمار می‌روند. همچنین این مانیتور ۴K دارای نرخ بازسازی ۶۰ هرتز است و برای پیشگیری از لکنت یا بریدگی تصویر (image tearing)، از فناوری فری سینک AMD پشتیبانی می‌کند.

سایر امکانات ارتباطی آن، شامل DisplayPort 1.2 و دو پورت HDMI 2.0a می‌شود؛ بنابراین بدون استفاده از درگاه USB-C هم کارتان راه خواهد افتاد. علاوه بر این‌ها به دو درگاه USB 3.0، یک جک هدفون و اسپیکرهای داخلی نیز دسترسی خواهید داشت. قیمت مانیتور ۴K جدید ال جی، ۷۵۰ دلار تعیین شده است که با توجه به امکانات و سایزش، کاملا مناسب به نظر می‌رسد.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم