اسپیکر XBOOM Mini

برای علاقه‌مندان به موسیقی در هر زمان و مکانی، XBOOM Mini مینی ال جی که برای مهمانی طراحی شده گزینه‌ای ایده‌آل است. پرچمدار CL98 با خروجی ۳۵۰۰ وات ساب و ووفر ۱۰ اینچی خود می‌تواند صدایی عمیق با فرکانس پایین پخش کند.

شکل - اسپیکر XBOOM Mini

معرفی اسپیکر XBOOM Mini صوتی ال جی

برای علاقه‌مندان به موسیقی در هر زمان و مکانی، اسپیکر XBOOM Mini مینی ال جی که برای مهمانی طراحی شده گزینه‌ای ایده‌آل است. پرچمدار CL98 با خروجی ۳۵۰۰ وات ساب و ووفر ۱۰ اینچی خود می‌تواند صدایی عمیق با فرکانس پایین پخش کند. قابلیت Compression Horn این دستگاه صدای شفاف‌تر و دقیق‌تری را در فرکانس‌های بالاتر ایجاد می‌کند، در حالی که ویژگی Party Accelerator+ کاربران را قادر می‌سازد تا صدای موسیقی خود را کم‌کم به اوج رسانده و با چراغ‌های چشمک‌زن اتمسفری خاص بسازند.

نرم افزار DJ این محصول که برای گوشی‌های ios و اندرویدی عرضه شده است دسترسی به طیف وسیعی از افکت‌ها از جمله Scratch Mixing و DJ Loop را فراهم می‌کند.

اسپیکر XBOOM Mini CL65D ال جی

مدل اسپیکر XBOOM Mini CL65D ال جی دارای خروجی ۹۵۰ وات است که به درایو دی‌وی‌دی مجهز شده تا کاربران بتوانند از تجربه سینمایی خانگی لذت ببرند. برای سرگرم کردن خانواده و مهمانان، مدل CL65D دارای کارائوکه (Karaoke Star) با ۱۸ افکت صوتی است و تا هر شخص حس خوانندگی را با تحریرهای خودش تجربه کند. سیستم نورپردازی چندرنگه این دستگاه می‌توانند با قابلیت‌های پیش‌فرض خود و ویژگی تنظیم نور با آهنگ، فضای مهمانی را پر از هیجان کند.

شنوندگان حتی می‌توانند از برنامه بلوتوثی ال جی استفاده کنند و به طور همزمان با سه گوشی به آن وصل شوند. کاربران می‌توانند به نوبت آهنگ‌های خود را پخش کرده و با یک لیست آهنگ ترکیبی از مهمانی لذت ببرند.

همچنین در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا ال جی اسپیکر XBOOM OneBody خود را به نمایش گذاشت. مدل OL100 و OL55D این سری دارای دسته برای حمل و نقل و دوام بیشتر است.

مدل OL100 خروجی ۲۰۰۰ واتی دارد و می‌تواند با تکنولوژی Blast Horn ال جی و با استفاده از داکت خم شده هوا در پشت دستگاه کیفیت پخش صدای فرکانس بالا و تولید باس را بسیار بهبود بخشد. از طریق مشارکت ال جی با Meridian، اسپیکر XBOOM OneBody از ویژگی‌های Clear Vocal و Enhanced Bass برای به نمایش گذاشتن عملکرد صوتی بی‌نظیر بدون هیچ محصول جانبی دیگری بهره می‌گیرد.

اسپیکرهای بلوتوثی XBOOM Go

برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند صدایی باکیفیت فوق‌العاده پخش می‌کند. مدل XBOOM Go PK7 با قابلیت حمل و نقل آسان، به راحتی قابل جابه‌جایی است. این مدل با دو بلندگوی مجزا بازه صوتی گسترده‌ای را پوشش داده و جزئیات آهنگ را به خوبی پخش می‌کند. مدل PK7، PK5 و PK3 همه به رادیاتورهای دوگانه مجزایی مجهز شده‌اند تا عملکرد باس را به اوج خود برسانند. اسپیکرهای XBOOM Go LG برای استفاده در فضای باز طراحی شده‌اند.

مدل PK7 و PK5 در برابر آب و خاک (IPX5) مقاوم هستند، در حالی که PK3 (IPX7) ضد آب است  و می‌توان با خیال راحت آن را کنار استخر گذاشت. با اتصال به دو دستگاه و عمر باتری طولانی‌مدت (PK7: 24hrs, PK5: 15hrs, PK3: 11hrs)،  هر اسپیکر XBOOM Go بهترین کیفیت صدا را برای کسانی که همیشه در حرکت هستند فراهم می‌کنند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم