مانیتور مخصوص بازی ال جی

جدیدترین مانیتورهای مخصوص بازی ال جی LG ،

مانیتور مخصوص بازی ال جی

نمایش جدیدترین مانیتورهای مخصوص بازی ال جی در نمایشگاه IFA 2017

جدیدترین مانیتورهای مخصوص بازی ال جی با نرخ بالای بازسازی تصویر و  قابلیت‌های پیشرفته دیگر در نمایشگاه IFA 2017 برلین به نمایش درمی‌آیند. در ادامه با ویژگی‌های این مانیتورها آشنا می‌شویم.

شکل- مانیتور مخصوص بازی ال جی

شرکت ال جی دو مانیتور مخصوص بازی جدید خود را هفته آینده در مراسم IFA 2017 معرفی خواهد کرد. این مانیتورها با توجه به نیاز دوست‌داران بازی که هر روز در حال افزایش هستند طراحی شده و روان‌ترین تجربه بازی کردن را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کنند. دو مانیتور جدید ۲۷ و ۳۲ اینچی سری GK ال جی نه تنها برای علاقه‌مندان به بازی‌های پرهیجان، تصویری خیره‌کننده به نمایش می‌گذارند بلکه در هنگام بازی‌های رقابتی با توجه به نرخ بازسازی تصویر، برگ برنده را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مانیتورهای مخصوص بازی ال جی GK

از جدیدترین فناوری‌های پیشرفته بهره برده و نرخ بازسازی‌ تصویر یکی از آن‌ها بالای ۱۴۴ هرتز (افزایش سرعت تا ۱۶۵ هرتز) و ۲۴۰ هرتز است. مانیتور ۳۲ اینچ، نمایشگری ایده‌آل برای آن‌هایی است که می‌خواهند بازی‌ها را با حرکات سریع و روان و با کیفیت بالا تجربه کنند. مانیتور ۳۲ اینچی GK850G با برخورداری از نرخ بازسازی سریع و به لطف وجود فناوری پردازش گرافیک NVIDIA G-Sync حرکت گرافیکی بسیار روان و بدون مکثی دارد. قابلیتی که به سرعت بین علاقه‌مندان بازی محبوب شده و باعث می‌شود صحنه رقابت را بدون هیچ پرش و مکثی تجربه کنید. این مانیتور به آسانی تمامی ژانرهای بازی‌ها را بدون تارشدن تصویر پوشش داده و با روشنایی ۳۵۰ نیت روی صفحه نمایش‌ QHD با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ حرکت تصویر روان و سریعی را به نمایش می‌گذارد.

به علاوه مانیتور مانیتور مخصوص بازی ال جی ۳۲ اینچی تجربه بازی کردن را با روش خاص نوردهی کروی بهبود می‌دهد. در این روش از یک LED در پشت مانیتور استفاده شده تا با تابش یک نور لطیف شما را بیشتر به دنیای بازی نزدیک کرده و همچنین تار شدن چشم‌ها را کاهش دهد. به علاوه، این قابلیت باعث ظاهر زیبا و منحصربه‌فرد این مدل از مانیتورهای مخصوص بازی ال جی شده است. قابلیت‌های ویژه‌ای مثل تثبیت‌کننده مشکی باعث به وجود آمدن یک کنتراست واضح می‌شوند تا گیمر بتواند همیشه تمام جزئیات را ببیند. از طرفی قابلیت هماهنگ کننده حرکات دینامیکی، پرش و لگ تصویر را به حداقل ممکن رسانده تا گیمرها بتوانند سریع‌تر واکنش نشان بدهند.

رابط کاربری گرافیکی به مصرف‌کنندگان اجازه می‌‌دهد تا تنظیمات شخصی خود را برای بازی‌ها مختلف اعمال کنند و راحت‌تر رقیبان را شکست دهند. به علاوه قابلیت تنظیم با یک کلیک که بدون نیاز به ابزاری مثل پیچ‌گوشتی روی مانیتور نصب می‌شود به کاربر این امکان را می‌دهد تا با کمترین زحمت بتوان ارتفاع، خمیدگی و زاویه تصویر را تنظیم کرد.

مانیتور مانیتور مخصوص بازی ال جی ۲۷ اینچ سری GK ال جی (مدل ۲۷ اینچی GK750F) نیز همان نرخ تازه‌سازی بالا را برای ارائه تجربه روان بازی دارد. این مانیتور جمع و جور با برخورداری از نرخ‌ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز، کاهش مات شدن حرکات ۱ms Motion Blur Reduction و فناوری AMD FreeSync هر چیزی که مشتاقان بازی برای تجربه بی‌عیب و نقص بازی لازم دارند را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. قابلیت‌های نظیر Black Stabilizer ، Dynamic Action Sync و Crosshair نیز سوژه را در مرکز مانیتور قرار می‌دهد تا دقت را در بازی‌های تیراندازی تک‌نفره افزایش دهد.

همچنین ال جی در نمایشگاه IFA 2017 مانیتور فوق عریض ۳۴ اینچی خود (مدل ۳۴UC89G) را به نمایش می‌گذارد. این مدل از مانیتورهای مخصوص بازی ال جی با نسبت تصویر ۲۱:۹ تجربه بازی کردن را به اوج خود می‌رساند. این ویژگی جذاب در بازی‌های مسابقه‌ای و استراتژی که از نسبت تصویر ۲۱:۹ پشتیبانی می‌کنند بیشتر به چشم می‌آید.

همچنین این مانیتور از NVIDIA G-Sync پشتیبانی کرده و با نرخ بازسازی تصویر ۱۴۴ هرتز (افزایش سرعت تا ۱۶۶ هرتز) تجربه متفاوتی در همه بازی‌ها فراهم می‌کند.

منبع


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم