تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۸ ال جی LG

تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۸ ال جی حالا علاوه بر دستیار گوگل اسیستنت، از دستیار آمازون الکسا (Amazon Alexa) نیز پشتیبانی می‌کنند. بنابراین شما حتی می‌توانید بدون نیاز به کنترل، با صدای خود نیز تلویزیون را تنظیم کنید.

تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۸ ال جی

شکل-تلویزیون های هوشمند 2018 ال جی

تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۸ ال جی

تلویزیون های هوشمند ال جی حالا علاوه بر دستیار گوگل اسیستنت، از دستیار آمازون الکسا (Amazon Alexa) نیز پشتیبانی می‌کنند. بنابراین شما حتی می‌توانید بدون نیاز به کنترل، با صدای خود نیز تلویزیون را تنظیم کنید.

ال جی یکی از بزرگترین بازیگران در بازار تلویزیون های هوشمند است و آنچه که مسیر این شرکت را نسبت به دیگر شرکت‌ها متفاوت می‌سازد، استفاده از پلتفرم نرم افزاری webOS به جای Android TV در آن‌ها است.

این پلتفرم در تلویزیون های هوشمند مختلفی قرار دارد و ال جی با اضافه کردن قابلیت‌های مختلف به آن،‌ همچنان به بهبود وب او اس ادامه می‌دهد.

این تلویزیون ها تا پیش از این از دستیار گوگل اسیستنت برخوردار بودند، اما حالا آن‌ها از دستیار آمازون الکسا نیز پشتیبانی می‌کنند.

ال جی عنوان کرده است که پشتیبانی از هر دو دستیار گوگل اسیستنت و الکسا را برای آن در اختیار کاربران قرار داده است تا بتواند تجربه هوشمند خانگی بهتری را به کاربران ارائه کنند.

مزیت‌های این قابلیت در مواقعی بیش از پیش حس می‌شود که از کنترل تلویزیون دور هستید.
تمامی تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۸ ال جی و دیگر تلویزیون های Super UHD این شرکت که از قابلیت ThinQ AI بهره می‌برند، حالا می‌توانند با دیوایس های مجهز به آمازون الکسا نیز سازگار باشند.

این بدان معناست که کاربران می‌توانند به لطف یک اسپیکر آمازون اکو، تلویزیون(LED) خود را با استفاده از فرامین صوتی کنترل کنند. کاربران زین پس قادر خواهند بود به لطف دستیار الکسا در تلویزیون  هوشمند ال جی مواردی نظیر جابجایی کانال‌ها، تنظیم ولوم صدا و مرور محتوا را با فرامین صوتی خود و بدون نیاز به کنترل انجام دهند.

در اینجا حتی قابلیت راه اندازی استریم‌های شخصی یوتیوب در دیگر اتاق‌ها با استفاده از فرامین صوتی که آن‌ها نیز دیوایس‌هایی همراه با الکسا هستند، وجود دارد.

gadgetnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم