محصولات XBOOM ال جی

سری جدید محصولات XBOOM ال جی در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد. این محصولات صوتی و اسپیکرهای زیبا و قدرتمند، لذت شنیدن موسیقی و صدا را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهند.

ال جی در نمایشگاه CES 2019 سری جدید محصولات صوتی XBOOM را به نمایش گذاشت. محصولات نوآورانه جدید با صدای عالی و ظاهری منحصربه‌فرد و راحتی در استفاده، کاربران را شیفته خودشان کرد.

محصولات XBOOM ال جی

شکل - محصولات XBOOM ال جی

ال جی در نمایشگاه CES 2019 سری جدید محصولات صوتی XBOOM را به نمایش گذاشت

نام XBOOM مترادف با قدرت و کیفیت است و به ال جی کمک کرده تا موقعیتی برتر را در محصولات صوتی کوچک و یکپارچه به دست آورد. سری جدید محصولات XBOOM ال جی همچنان به ذات این برند وفادار بوده صدای بسیار قدرتمند و باکیفیت را در قالبی کاربرپسند ارائه می‌کند.

خانواده XBOOM شامل محصولات صوتی کوچک ، اسپیکرهای بلوتوثی قابل‌حمل با عنوان XBOOM GO و اسپیکرهای هوشمند XBOOM AI ThinQ یکپارچه (all-in-one) هستند. اسپیکرهای XBOOM با صدای انفجاری و ویژگی‌های بهینه شده‌ برای دورهمی‌های دوستانه، چه در فضای آزاد و یک جمع خودمانی در منزل یا حتی برای یک جشن ایده‌آل است و هیجان مهمانی را با ویژگی‌های خاص خود بالا می‌برد.

معرفی مدل‌های جدید محصولات XBOOM ال جی

برند XBOOM بی‌وقفه به دنبال ارائه تجربه صوتی ممتاز و باکیفیتی است که لذت شنیدن موسیقی را به اوج برساند. پرچمدار سری محصولات صوتی کوچک XBOOM مدل CL98 است که یک خروجی نیرومند ۵۰۰ واتی داشته و از Compression Horn برای تولید صدای واضح‌تر و دقیق‌تر در فرکانس‌های بالاتر استفاده می‌کند.

مدل بسیار پیشرفته XBOOM (model OL100) یک خروجی ۲۰۰۰ وات قدرتمند دارد و از یک Blast Horn اختصاصی (یک کانال هوای فشرده در پشت خروجی هوا که با هدایت هوا از طریق یک کانال تقویت‌کننده، فشار صدای اکوستیک را بیشتر می‌کند) بهره می‌برد. این ویژگی به منظور بهبود تولید فرکانس‌های بالا و عملکرد باس به کار گرفته شده است. صدایی که کاربران علاوه بر شنیدن می‌توانند حسش کنند.

این مدل همچنین از تنظیمات مد Meridian پشتیبانی می‌کند که با همکاری کارشناسان شرکت بریتانیای مشهور Meridian Audio توسعه یافته است. این تنظیم صدای منحصربه‌فرد موجب تولید صدای واضح‌تر و صدای باس قدرتمندتری شده است و برای دوست‌داران موسیقی که زمانی که برای آرامش و استراحت در خانه هستند و می‌خواهند از گوش کردن به موسیقی لذت ببرند مناسب است.

مدل دیگر سری جدید محصولات XBOOM ال جی از فرمت صوتی aptX™ HD برای تولید صدایی بدون افت کیفیت بهره می‌برد و حتی از پخش آهنگ از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کند و صدایی با وضوح باورنکردنی برای عاشقان موسیقی پخش می‌کند. علاوه بر این قابلیت Wireless Party Link امکان اتصال چند اسپیکر برای تجربه شنیدن صدایی گیراتر را فراهم کرده است.

اسپیکر LG BOOM

اسپیکر LG BOOM با قابلیت‌های متنوعش امکان انتخاب صدای مورد نیاز و مناسب را به کاربر می‌دهد. مدل ممتاز و یکپارچه (model OL100) این سری محصولات، یک دسته برای حمل و نقل آسان دارد. اسپیکرهای دیگر سری محصولات XBOOM ال جی (models RK7 and RL4) می‌توانند به‌صورت عمودی یا افقی قرار داده شوند و با دسته طراحی شده روی آن‌ها به راحتی حمل می‌شوند.

با ویژگی‌های مخصوص مهمانی این دستگاه، کاربران می‌توانند دی جی درون خود را بیدار کرده و موسیقی مورد علاقه‌شان را آن‌گونه که می‌خواهند تغییر دهند. با استفاده از DJ Star به آسانی می‌توانید صدای هر قسمت از آهنگ را محو کنید و یا قسمتی از آهنگ را رد کرده و یا آن را کش بدهید. ویژگی Cross Fader ترکیب صدای ورودی از دو منبع را آسان می‌کند. همچنین با یک کنترل ساده، کاربر می‌تواند ضربان موسیقی را به اوج برساند و با چراغ‌های چشمک‌زن (رقص نور) همه اوج هیجان را تجربه خواهند کرد. با استفاده از نرم افزار DJ APP (قابل استفاده برای دستگاه اندروید و IOS) دسترسی به افکت‌هایی مانند کشیدن آهنگ یا ترکیب آن آسان خواهد شد.

در محصولات ۲۰۱۹ LG XBOOM ویژگی جدید Karaoke Star یک سرگرمی برای کل خانواده فراهم می‌کند. Karaoke Star می‌تواند صدای خواننده را تقریبا در هر آهنگی حذف کند و فضایی را برای کاربران فراهم کند تا استعداد خوانندگی خود را نشان دهند. با ۱۸ افکت صوتی منحصربه‌فرد صوتی با نورپردازی متنوع، طیف وسیعی از گزینه‌های رقص نور پیش فرض و توانایی همگام سازی با توجه به ریتم و ضرب آهنگ در حال پخش نیز ارائه شده است.

اسپیکرهای سری LG XBOOM Go PK

اسپیکرهای سری LG XBOOM Go PK با وجود اندازه جمع‌وجور و وزن سبک صدای عالی با وضوح بالا تولید می‌کنند و در نمایشگاه CES به نمایش درخواهند آمد. این اسپیکرهای قابل‌حمل از فرمت aptX™ HD پشتیبانی می‌کنند و به همین خاطر برای پخش یک صدای بسیار باکیفیت از جدیدترین گوشی‌ها مثل G7 مشکلی نخواهد داشت. صدای باکیفیت سری PK حتی شنوندگان سخت‌گیر و عاشق موسیقی را هم راضی می‌کند.

محصولات صوتی ال جی XBOOM برای استفاده هوش مصنوعی و صدای فوق‌العاده‌شان تحسین شده‌اند. سری ThinQ بلندگوهای هوشمند XBOOM AI به عنوان یکی از بهترین محصولات صوتی در رده خود توسط تعدادی از معتبرترین رسانه‌های آنلاین حوزه تکنولوژی مثل رسانه REVIEW معرفی شده‌اند.

Kim Dae-chul، رئیس بخش صوتی و تصویری ال جی می‌گوید:

ما همچنان به توسعه XBOOM برای ارائه صدایی قدرتمند ادامه می‌دهیم تا فضایی لذت‌بخش برای کاربرانمان فراهم کنیم. ما درباره حال و آینده برند XBOOM هیجان‌زده هستیم و به تقویت محصولات خود و موقعیتمان در حوزه محصولات صوتی ادامه می‌دهیم.

منبع

یک دیدگاه برای “محصولات XBOOM ال جی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم