تلویزیون رول شونده OLED

تلویزیون رول شونده OLED ال جی در نمایشگاه Milan Design Week چشم‌های همه را خیره کرد. ال جی با همکاری یک شرکت طراحی، فضای قرار گرفتن تلویزیون را با خلق یک اثر هنری باز تعریف کرده و این محصول فوق‌العاده را به نقطه عطف نمایشگاه میلان تبدیل کرد.

شکل- تلویزیون رول شونده OLED ال جی

تلویزیون رول شونده OLED ال جی در هفته طراحی میلان چشم‌ها را خیره کرد

ال جی در یک همکاری منحصر به فرد با شرکت مشهور در زمینه معماری و طراحی صنعتی Foster + Partners (فاستر + شرکا)، با ترکیب تکنولوژی و طراحی مفهومی، تلویزیون SIGNATURE OLED TV R (مدل ۶۵R9) را در هفته طراحی میلان به مرکز توجه بازدیدکنندگان تبدیل کردند.
فلسفه طراحی تلویزیون رول شونده OLED ال جی

تلویزیون رول شونده ال جی که در نمایشگاه CES 2019 معرفی شده است، یک نمایشگر منحصربه‌فرد است که رابطه بین تلویزیون و فضای قرار گرفته در آن را مجددا تعریف کرده است و نشان‌دهنده تعهد ال جی در ارائه نوآوری در طراحی است. فلسفه طراحی این تلویزیون ال جی سطح جدیدی از یکپارچگی در فضای قرار گرفتن تلویزیون بدون نیاز به استفاده از دیوار را تعریف کرده است و کار طراحی و نصب را بسیار راحت نموده است. شرکت مشهور فاستر + شرکا بریتانیا در توسعه نمایشگر رول شونده برای طراحی هندسه خارجی و پرداخت محصول و همچنین طراحی مکانیک آن با ال جی همکاری کرد.

تلفیق هنر استفاده از فضا و تلویزیون رول شونده OLED

تلفیق هنر استفاده از فضا و تلویزیون LG SIGNATURE OLED TV R و همچنین به کارگیری ۳ عنصر نور، تکنولوژی و طراحی، امکان بهره‌گیری از فناوری برای ایجاد فضاهای نوین را تنها با فشردن یک دکمه به وجود آمده است. ترکیب کنتراست بی نهایت و رنگ‌های طبیعی در فناوری بی‌رقیب نمایشگر اولد ال جی با صدای واقعی دالبی اتمس (Dolby Atmos) برای تماشاگران این نمایشگر رول شونده OLED سفر سمعی و بصری هیجان انگیز و خیره‌کننده‌ای را خواهد ساخت.

در این نمایشگاه فضای داخل خانه به صورتی به نمایش درآمده که شبیه یک گالری است و نشان می‌دهد که چطور یک تلویزیون آینده‌نگر ال جی می‌تواند فضای زندگی را از یک سینمای خانگی با نمایشگر بزرگ در حالت Full View به یک اثر هنری در حالت Zero View مبدل کند و در پایه آلومینیومی خود مخفی شود. باریکه‌های نوری که از برش‌های پنجره مانند در دیوارهای این سازه منتشر می‌شود شبیه زمانی است که نور خورشید مکان و شدت تابش خود را در طول روز تغییر می‌دهد و حس گذر زمان را تداعی می‌کنند. نمایشگر رول شونده ال جی برای بیان سازگاری فناوری ال جی با ضرب‌آهنگ زندگی وقتی محیط مملو از نور و صداست از پایه خود طلوع می‌کند و زمانی که نور و صدای پیرامون محو می‌شود در پایه خود ناپدید می‌شود.

نمایشگر رول شونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم