تلویزیون ال جی مدل ۶۵SK79000GI

تلویزیون هوشمند ال جی (LG) مدل « ۶۵SK79000GI » سایز ۶۵ اینچ محصولی با طراحی زیبا و کاربردی از این برند است که مناسب فضاهای متوسط، بزرگ طراحی شده است.اندازه صفحه نمایش این مدل ۶۵ اینچ است. کیفیت تصویر این کالا Ultra HD – 4K است و می‌تواند تصویری واضح و باکیفیت را برای کاربران به نمایش بگذارد؛ همچنین این محصول مجهز به هوش مصنوعی LG AI ThinQ است.

تلویزیون ال جی مدل ۶۵SK79000GI

شکل- تلویزیون ال جی مدل 65SK79000GI

تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۶۵SK79000GI سایز ۶۵ اینچ


تلویزیون هوشمند ال جی (LG) مدل « ۶۵SK79000GI » سایز ۶۵ اینچ محصولی با طراحی زیبا و کاربردی از این برند است که مناسب فضاهای متوسط، بزرگ طراحی شده است.اندازه صفحه نمایش این مدل ۶۵ اینچ است. کیفیت تصویر این کالا Ultra HD – 4K است و می‌تواند تصویری واضح و باکیفیت را برای کاربران به نمایش بگذارد؛ همچنین این محصول مجهز به هوش مصنوعی LG AI ThinQ است. LG AI ThinQ یک نام تجاری که توسط LG Electronics در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شده است، شامل محصولاتی است که به تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز شده اند.


این نام تجاری در اصل برای لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی مانند یخچال و فریزر راه اندازی شد، اما امروزه این تکنولوژی در تلویزیون های ال جی هم به کار گرفته می‌شود. پردازنده این کالا چهار هسته‌ای است و قابلیت پشتیبانی از google Assistant از طریق کنترل جادویی و فرمان های صوتی را دارد. بلندگوهای این مدل، ۲۰ وات قدرت خروجی دارند. سیستم صوتی بلندگوها از استاندارد‌های Ultra Surround , DTS Digital Surround برخوردار است.
این تلویزیون باعث می‌شود صدایی پرطنین در منزل شما پخش شود و هیجان فیلم را دوچندان می‌کند. این تلویزیون از فرمت‌های صوتی رایج پشتیبانی می‌کند. این مدل به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که می‌تواند تمامی شبکه‌های دیجیتالی را دریافت و پخش کند. برای پخش هرچه بهتر تصاویر دو پردازنده True Color Accuracy Pro و Ultra Luminance Pro هم به کمک شما می‌آید.

تلویزیون ال جی مدل ۶۵SK79000GI


تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۶۵SK79000GI به دو عدد پورت USB مجهز است که به‌ واسطه‌ی آن می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. علاوه‌برآن، چهار عدد پورت‌ HDMI هم برای این محصول تعبیه شده است. از طریق پورت HDMI، می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالاتری از دستگاه به تلویزیون منتقل کنید. به‌ همراه تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۶۵SK79000GI سایز ۶۵ اینچ یک عدد ریموت کنترل ارائه می‌شود.

وضوح تصاویر در تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۶۵SK79000GI

هر کدام از تلویزیون ها دارای ویژگی هایی هستند که هر کدام روی کیفیت تصویر و وضوح رنگ ها تاثیرگذارند. ویژگی True Color Accuracy در این مدل تلویزیون باعث می شود تا هر تصویر را به صورت زنده با وضوح رنگی بالا ببینید. منظور از IPS همان کالیبره بوده و استفاده از سیستم رنگی CMYK است. این تلویزیون با استفاده از ویژگی Nano Cell دقت بالایی برای تولید رنگ ها در طیف رنگی گسترده ایجاد می کند. این فناوری در کنار پنل نمایشگر IPS باعث می شود تا شما صحنه هایی زنده و پویایی ببینید.
ویژگی Nano Cell باعث می شود تا رنگ های تیره و روشن را با بالاترین کنتراست مشاهده کنید. در کنار این فناوری، ویژگی ۴K Active HDR همراه با HDR10 Pro، Active HDR، HDR Effect و …باعث شده تا تصاویر را با جزئیات بیشتر و دقیق ببینید.

این تلویزیون دارای پردازنده ۴ هسته ای است که باعث می شود از ۴ مرحله عبور کند و به تولید برسد. با وجود فناوری های این تلویزیون باعث می شود تا تصاویر را با جزئیاتی دقیق و به صورت واضح در طیف رنگی گسترده و زنده ببینید.

امکانات هوشمند و جانبی
از طریق سیستم عامل webOS 4.0 می توانید این تلویزیون را به دیگر دستگاه ها مثل موبایل، تبلت، لپ تاپ و … وصل کنید. ویژگیMiracast باعث شده تا از طریق اتصال بی سیم بتوانید تلویزیون را به دیگر وسایل وصل کنید و با کیفیت بالا محتوای صوتی و تصویری را برای نمایش به تلویزیون انتقال دهید.


۶۵SK79000GI و امکانات هوشمند

تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۶۵SK79000GI از فناوری هوش مصنوعی بهره برده و برای همین به این مدل تلویزیون هوشمند گفته می شود. این فناوری را در جاهای مختلف هنگام استفاده از تلویزیون لمس خواهید کرد. به طوری که بیشترین کارهایی که با تلویزیون انجام می دهید را جزء اولویت لیست کارایی شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای ۴ پورت HDMI و ۲ پورت USB است.

نقاط ضعف

کیفیت در پخش رنگ سیاه و عمق آن یکی از ضعف های این محصول است و در پخش محتوای SD و شبکه های داخلی کیفیت پایینی دارد.

کیفیت صدا و پخش رسا

یکی دیگر از ویژگی هایی که هنگام خرید تلویزیون باید به آن دقت شود، مسئله صدا و کیفیت سیستم های خروجی آن است. در این مدل تلویزیون، صوت با قدرت ۲۰ وات تولید می شود و با فناوری های موجود کیفیت آن بالاتر می رود. اگر به سیستم های صوتی کمی دقت کرده باشید متوجه چند مسئله شده اید. پخش صدا در محدوده مشخص، همراهی آن با تصویر و بدون نویز و سر و صدای اضافه از ویژگی هایی است که روی انتخاب شما تاثیر خواهد گذاشت.

این تلویزیون با قابلیت Ultra Surround باعث شده تا صدا را در اطرافتان بشنوید. با این فناوری اگر در محدوده مشخصی از تلویزیون باشید، گویی صدا در نزدیکی گوش شما پخش شده است. در کنار این ویژگی، فناوری Clear Voice IIIقرار دارد که صوت پخش شده را از هر گونه نویز و صدای اضافه پاک می کند.

قابلیت Dolby Digital برای این تلویزیون تعریف شده و می توانید صدا را به صورت همه جانبه و دقیق و به صورت دالبی دیجیتال بشنوید. در کنار تمام این فناوری ها برای سیستم صوتی، فناوری DTSنیز وجود دارد که امکان پخش صدا با جزئیات دقیق را برای شما فراهم می کند. اگر کنار تلویزیون تان سیستم صوتی دارید با قابلیت LG Sound Syncمی توانید صدا را به صورت بی سیم به دستگاه برسانید.

ویژگی های تصویر

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
رابط هوشمند: دارد
تکنولوژی صفحه: OLED
تعداد درگاه‌های USB: دو عدد
نوع صفحه: تخت
۳D: ندارد
بلوتوث: دارد
درگاه USB: دارد

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم