بزرگ ترین تلویزیون اولد دنیا

ال جی از بزرگ ترین تلویزیون اولد دنیا رونمایی کرد
کمپانی ال جی یک تلویزیون ۸۸ اینچی OLED را در قالب سری LG Signature معرفی کرد؛ محصولی که بزرگ ترین تلویزیون اولد دنیا و بسیار گران قیمت است.

بزرگ ترین تلویزیون اولد دنیا

شکل - بزرگ ترین تلویزیون اولد دنیا

ال جی از بزرگ ترین تلویزیون اولد دنیا رونمایی کرد

کمپانی ال جی یک تلویزیون ۸۸ اینچی OLED را در قالب سری LG Signature معرفی کرد؛ محصولی که بزرگ ترین تلویزیون اولد دنیا و بسیار گران قیمت است.

این تلویزیون OLED 8K به خانواده ZX تعلق دارد و از ژوئن ۲۰۲۰ در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.
و پیش بینی می شود به عنوان بزرگترین تلویزیون اولد دنیا طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.
البته یک مدل ۷۷ اینچی نیز با همان وضوح ۸K بزرگ ترین تلویزیون اولد دنیا را همراهی می‌کند.

کمپانی کره‌ای مدعی است که تلویزیون های جدیدش، تراکم پیکسلی ۴ برابری نسبت به اغلب نمایشگرهای ۴K دارند و تصویر شفاف‌تری را ارائه می‌دهند. تصور نمایشگری با این کیفیت برای بیننده بسیار هیجان انگیز است! اما علت بالا بودن قیمت این تلویزیون هم، همین صفحه نمایش با وضوح بالا است.
علت گران بودن‌شان نیز همین است. البته متاسفانه در حال حاضر، هیچ محتوای ۸K واقعی برای نمایش وجود ندارد؛ بنابراین برتری آن‌ها نسبت به تلویزیون های ۴K چندان به چشم نخواهد آمد، مگر اینکه از فاصله بسیار نزدیک به پنل نگاه کنید.
. نکته جالب توجه در مورد این تلویزیون ها این است که می توان از فاصله بسیار نزدیک هم به این تلویزیون نگاه کرد در حالی که از کیفیت تصویر کاسته نشود.

فناوری های جدید تلویزیونی ، مشخصات بزرگ ترین تلویزیون اولد دنیا

هر دو مدل LG 8K OLED TV طراحی جذاب و ساختار بسیار باریکی دارند؛ تا حدی که می‌توانید آن‌ها را مانند یک تابلو، روی دیوار نصب کنید.
ابعاد بزرگ تلویزیون با عرض بسیار نازک این را به ذهن تداعی می کند که گویی مشغول تماشای یک عکس بر روی دیوار هستید.
همچنین از دستیار صوتی LG ThinQ بهره می‌برند و مجهز به اسپیکرهای ۶۰ وات در جلو هستند.

سیستم صوتی این تلویزیون به گونه ای طراحی شده که به نظر می رسد تجربه ای نزدیک به صدایی که در سینما می شنویم را برای ما تداعی کند.

از دیگر مشخصات تلویزیون ۸۸ اینچی ال جی باید به وجود پردازنده نسل سومی AI و درگاه HDMI 2.1 اشاره کنیم که خروجی ۸K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه می‌دهد. پردازنده سفارشی دستگاه نیز باعث بهبود کیفیت تصاویر و کاهش نویز می‌شود.
اما برسیم به قیمت بزرگ ترین تلویزیون اولد دنیا؛ این محصول با شماره مدل ۸۸ZXPJA حدود ۳۵ هزار دلار (۳.۷ میلیون وون) قیمت دارد. بهای مدل ۷۷ اینچی اما با شماره مدل ۷۷ZXPJA نزدیک به ۲۳.۵ هزار دلار (۲.۵ میلیون وون) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم