تلویزیون های سری BET-H سامسونگ

آشنایی با تلویزیون های سری BET-H سامسونگ
تلویزیون های سری BET-H سامسونگ در ردیف تلویزیون‌های تجاری قرار می‌گیرند و باید آنها را تلویزیونی مختص کسب‌وکارها دانست که در ادامه با آنها آشنا می‌ شویم.

تلویزیون های سری BET-H سامسونگ

شکل - تلویزیون های سری BET-H سامسونگ

تلویزیون های سری BET-H سامسونگ در ردیف تلویزیون‌های تجاری قرار می‌گیرند و باید آنها را تلویزیونی مختص کسب‌وکارها دانست.

اخبار علمی و فناوری – دنیای شلوغ رسانه‌ها و فضای مجازی موجب شده تا تبلیغات بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در این حوزه مجالی برای دیده شدن پیدا نکند، به همین دلیل اغلب این کسب‌وکارها تمایل بیشتری دارند که پیام‌های خودشان را به طور مستقیم و بی‌واسطه به مشتریان برسانند، اما نه با روش‌های قدیمی و کهنه‌ای مثل بروشورها و تبلیغات چاپی بلکه با تکیه بر ابزارها و فناوری‌های جدید.

استفاده از نمایشگرهای تجاری با توجه به مزیت‌های فراوانی که دارد به راهکاری متداول برای تبلیغ موثر و بی‌واسطه کسب‌وکارها تبدیل شده است. با این وجود هنوز دو مشکل وقت و هزینه که برای مدیران کسب‌وکارهای کوچک اهمیت حیاتی دارد سر جای خود باقی است. مدیران این کسب‌وکارها نیاز به ابزاری دارند که وقت زیادی از آنها نگیرد تا بتوانند تمرکز خود را بر روی چالش‌های کسب‌وکارشان متمرکز کنند. همچنین کاهش هزینه‌ها انتظاری است که صاحبان کسب‌وکارها از نمایشگرهای تجاری دارند.

برای رفع این نیازها بود که سامسونگ نسل جدید نمایشگرهای اسمارت ساینج خود را در قالب سری تلویزیون‌های تجاری (Business TV) عرضه کرد.

سامسونگ با تکیه بر تجربیات گران‌بهایی که سال‌ها در تولید نمایشگرهای تجاری کسب کرده این بار نسل جدیدی از این دستگاه‌ها را در قالبی تازه و با قابلیت‌هایی پیشرفته و جذاب عرضه کرده است. تلویزیون های تجاری سری BET-H سامسونگ با قابلیت‌هایی همچون وضوح تصویر UHD با قابلیت HDR، کارکرد ۱۶ ساعته در ۷ روز هفته، تولید آسان محتواها با قالب‌های از پیش آماده شده، کنترل و مدیریت محتواها تنها با چند لمس روی گوشی های هوشمند و…. چالش‌های مرتبط با حوزه تبلیغ و اطلاع‌رسانی را از سر راه مدیران کسب‌وکارهای کوچک و متوسط برداشته‌اند.

تلویزیون های سری BET-H سامسونگ و قابلیت های آن

وضوح UHD

تبلیغات نمایشی موثر و جذاب که در ذهن مخاطب نفوذ کند، بدون داشتن تصویری درخشان و چشم‌نواز اتفاق نمی‌افتد. به همین دلیل سامسونگ تلویزیون تجاری BET-H خود را با صفحه نمایشی که از وضوح تصویر فوق‌العاده UHD یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد طراحی و عرضه کرده است. حضور پردازنده Crystal 4K در نمایشگر این تلویزیون موجب شده تا کار انتقال تصاویر با سرعت و کیفیت کم‌نظیری انجام شود. همچنین وجود قابلیت HDR کمک کرده تا مشتریان و بینندگان محتواها تمامی جزئیات تصاویر را در تاریک‌ترین یا روشن‌ترین نقاط تصویر هم مشاهده کنند.

کارکرد ۱۶ ساعته در طول شبانه‌روز، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای و کنتراست ۴۷۰۰:۱ از دیگر قابلیت‌هایی است که تلویزیون های سری BET-H را به دستگاهی مناسب برای حضور در فروشگاه‌های تجاری، خرده‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و …. تبدیل کرده است.

مدیریت با یک کلیک

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در زمان استفاده از نمایشگرهای تجاری چگونگی آماده‌سازی و مدیریت محتواهایی است که می‌خواهیم برای مشتریان نمایش دهیم. معمولا این کار با صرف هزینه و زمان نسبتا زیادی انجام می‌شود اما در تلویزیون های تجاری سری BET-H سامسونگ این کار بدون نیاز به کار خاصی و تنها با داشتن اپلیکیشن Business TV روی گوشی های هوشمند امکان‌پذیر است.
اپلیکیشن Business TV که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است، طراحی و تنظیم محتواها را بر اساس سلایق صاحبان کسب‌وکارها انجام می‌دهد. در این برنامه ۱۰۰ قالب قابل تنظیم و از پیش طراحی شده قرار گرفته که مدیران و صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند بر اساس نوع کسب‌وکار خود یکی از آنها را انتخاب کنند و از صرف هزینه‌های جانبی اجتناب کنند.

اپلیکیشن Business TV

اپلیکیشن Business TV این امکان را فراهم کرده تا صاحبان کسب‌وکارها بتوانند از روی گوشی یا تبلت خود عکس‌ها و تصاویر مورد نظرشان را بر روی تلویزیون تجاری خود بارگذاری کنند و به نمایش بگذراند. رابط کاربری آسان این برنامه قابلیت ویرایش عکس‌ها را در مدت زمانی کوتاهی برای کاربران مهیا می‌کند. همچنین برای پویایی و جذابیت بیشتر محتواها می‌توانید از ویژگی اسلایدشو بهره ببرید و در یک مدت زمان مشخص محتواها متعدد و متنوعی را نمایش دهید.

اپلیکیشن Business TV تمام آنچه صاحبان کسب‌و‌کارها برای مدیریت آسان و سریع محتواها نیاز دارند، فراهم کرده تا صاحبان کسب‌وکارها ضمن صرفه‌جویی بیشتر در هزینه‌ها، زمان و تمرکز خود را بر روی کسب‌وکار خود معطوف کنند.

مراحل تنظیمات و بهینه‌سازی تلویزیون تجاری BET-H به آسانی فشردن چند دکمه شده است. به محض روشن کردن تلویزیون از طریق یک آموزش گام‌به‌گام با مراحل تنظیم و بهینه‌سازی تلویزیون آشنا می‌شوید. برای اتصال گوشی به تلویزیون هم کافی است اپلیکیشن Business TV را روی گوشی خود نصب کنید و پس از چند لحظه از قابلیت‌های متعدد آن بهره ببرید.

با تنظیم تایمر روشن و خاموش تلویزیون می‌توانید ساعت کار دستگاه را از راه دور تعیین کنید و برای محافظت بیشتر از محتواها قابلیت رمزگذاری روی تلویزیون طراحی شده است.

تلویزیون های تجاری سری BET-H سامسونگ در ابعاد ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۶۵، ۷۰ و ۷۵ اینچی طراحی شده است.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم