تلویزیون Terrace سامسونگ

معرفی تلویزیون Terrace سامسونگ
تلویزیون Terrace سامسونگ به عنوان جدیدترین تلویزیون لایف استایل این برند کره‌ای محسوب می‌شود که تجربه سرگرمی خانگی در فضای باز را برای کاربران به همراه دارد.

شکل - تلویزیون Terrace سامسونگ

معرفی تلویزیون Terrace سامسونگ ؛ سرگرمی خانگی در فضای باز

تلویزیون Terrace سامسونگ به عنوان جدیدترین تلویزیون لایف استایل این برند کره‌ای محسوب می‌شود که تجربه سرگرمی خانگی در فضای باز را برای کاربران به همراه دارد.
شرکت سامسونگ جدیدترین محصولات خود در حوزه سرگرمی خانگی را به نام تراس (The Terrace) معرفی کرد. این محصولات شامل اولین تلویزیون ۴K QLED برای فضای باز به همراه یک ساندبار است. سری تراس سامسونگ یک تلویزیون هوشمند است که می‌خواهد تجربه سرگرمی‌های خانگی را به صورت کامل در فضای باز هم ممکن کند. سری تراس در آمریکا و کانادا عرضه شده و در ادامه امسال در آلمان، استرالیا، نیوزیلند و دیگر مناطق عرضه خواهد شد.

قابلیت‌های تلویزیون Terrace سامسونگ

این تلویزیون در اندازه‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی عرضه می‌شود. سری تراس با هر فضای بازی سازگاری کامل داشته و پیشرفته‌ترین فناوری‌های QLED 4K سامسونگ را با انواع قابلیت‌های تلویزیون های هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد. تلویزیون های تراس که موفق به کسب رتبه IP55 شده‌اند در برابر آب و گردوخاک مقاوم بوده و نصب آنها در هر فضای باز با شرایط متفاوت، به راحتی انجام می‌شود.

جانگی هان، رئیس بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید:

امروزه، عادات و روندهای جدیدی در سبک زندگی مردم ایجاد شده است. مصرف‌کنندگان از خانه تا محل کار در همه جا از نمایشگر استفاده کرده و از طریق پلتفرم‌های آنلاین با دوستان‎شان در ارتباط مانده یا فعالیت‌های متعدد دیگری را انجام می‌دهند. نمایشگرها هم باید متناسب با این سبک زندگی جدید متحول شوند.

او ادامه داد ما با معرفی سری تراس بسیار خوشحالیم که می‌توانیم تجربه اتاق نشیمن را به فضای باز آورده و دستاوردهای مهندسی را در اختیار شما بگذاریم که تنها سامسونگ امکان ارائه آنها را دارد.

تلویزیون Terrace سامسونگ

بهترین تجربه سرگرمی در فضای باز با کیفیت تصویر فوق روشن

تلویزیون Terrace سامسونگ نمایشگری بسیار با کیفیت در اختیارتان می‌گذارد که در همه شرایط در فضای باز تصاویر را واضح به شما نمایش خواهد داد. سطح روشنایی این تلویزیون ۲۰۰۰ نیت است و این یعنی حتی در روشنایی زیاد روز هم تمامی تصاویر را با وضوح کامل مشاهده خواهید کرد.

نمایشگر QLED 4K در این تلویزیون برای همه هواداران مسابقات ورزشی بسیار جذاب خواهد بود. این صفحه همچنین مجهز به فناوری ضد انعکاس و سازگار شونده است که محتوا را از طریق تحلیل محیط اطراف آن به بهترین شکل ممکن نمایش داده و موارد ناخواسته انعکاس نور را به حداقل می‌رساند.

به علاوه، تراس در زمینه مقاومت در برابر آب و گردوخاک هم توانسته است به استاندارد بالای IP55 برسد در نتیجه در محیط‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی دارد. این محصول در کنار طراحی زیبا و بسیار باریک، ضخامت تنها ۵۹.۸ میلی‌متری، ماندگاری بالایی هم دارد.

تجربه تلویزیون هوشمند در فضای باز

سری تراس امکان مرور اینترنت و تماشای محتوای آنلاین را به روان‌ترین شکل در فضای باز در اختیار شما می‌گذارد. تراس مجهز به سیستم عامل تایزن سامسونگ است که قابلیت‌هایی مانند خدمات ویدیویی رایگان Samsung TV Plus را هم روی بیش از ۱۲۰ شبکه در خود دارد. سامسونگ هلث، پلتفرم سلامت دیجیتالی سامسونگ و اشتراک پریمیوم چندین خدمات استریم هم در این تلویزیون‌ها ارائه شده‌اند.

سری جدید تلویزیون های سامسونگ علاوه بر امکانات مشاهده تصویر موبایلی مثل Multi View و Tap View، از چندین خدمات صوتی مثل بیکسبی و الکسای آمازون پشتیبانی کرده و به زودی دستیار صوتی گوگل هم در آن ارائه خواهد شد که آن را کاملا در اکوسیستم یک خانه هوشمند جاگذاری می‌کند.

ساندبار تراس، بهترین صدای سازگار

ترکیب ساندبار و تلویزیون تراس، صدایی کاملا دینامیکی به شما ارائه می‌کند که ابعاد یک سینمای خانگی را متحول می‌کند. ساندبار تراس با همان تنظیمات اولیه خودش هم صدایی کاملا با کیفیت را تولید می‌کند که صدای باس ووفرهای داخلی آن هم، این صدا را تکمیل می‌کنند. کسانی که بخواهند خروجی صدای تلویزیون را به سلیقه خودشان تنظیم کنند، می‌توانند از اتصال وای‎فای و بلوتوثی تلویزیون برای جفت کردن آن با ساندبار تراس یا دیگر دستگاه‌ها استفاده کنند. این ساندبار مجهز به فناوری حذف اختلال است که در هر محیطی صدایی کاملا واضح را به گوش شما می‌رساند.

ساندبار تراس هم دارای رتبه ماندگاری IP55 است و می‎توان آن را به صورت نصب شده روی دیوار یا اتصال مستقیم به تلویزیون تراس استفاده کرد. این ساندبار صدایی کاملا قدرتمند و واضح تولید کرده و تجربه سینمای خانگی را در فضای باز به شما ارائه می‌کند.

سری تلویزیون های لایف استایل سامسونگ در سال ۲۰۲۰

تلویزیون Terrace سامسونگ جدیدترین عضو مجموعه تلویزیون‌های لایف استایل سامسونگ است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ و با معرفی سری The Serif آغاز شد و تاکنون جوایز متعددی را هم به خود اختصاص داده است. تلویزیون های لایف استایل سامسونگ ترکیبی از عملکرد فنی، از جمله کیفیت تصویر با تجربه‌ای کاملا شخصی هستند.

تلویزیون های لایف استایل سامسونگ در سال ۲۰۲۰ عبارت خواهند بود از:

The Frame: برای کسانی که می‌خواهند تلویزیون هم بخشی از دکور بسیار خاص آنها باشد. فریم در حالت روشن یک تلویزیون کاملا با کیفیت است و در حالت خاموش هم یک تابلوی هنری بسیار زیبا. این محصول مجموعه‌ای نفیس از ۱۲۰۰ اثر هنری از هنرمندان و گالری‌های شناخته شده جهان مانند موسیو دل‌پرادو، موزه تایسن بورنمیزا، آلبرتا، ساتچی آرت، آرت اسپیس، سدیشن، ماگنوم فوتوس، لوماس و غیره را در خود دارد که تعدادشان هم در حال افزایش است.

از شاهکارهای محبوب تا عکس‌های زیبا، Samsung Art Store به شما کمک می‌‎کند این تلویزیون را به یک گالری هنری تبدیل کنید. سامسونگ امسال نسخه‌های ۳۲ و ۷۵ اینچی را هم به سری کنونی فریم اضافه می‌کند که شامل اندازه های ۴۳، ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی می‌شود.
The Sero: سری Sero که به کره‌ای به معنی «عمودی» است، آنچه کاربران در گوشی‌‎های همراه می‌پسندند را به صفحه تلویزیون می‎آورد. این سری به شما امکان می‎دهد جهت نمایش تصویر را دقیقا مانند یک گوشی هوشمند به افقی یا عمودی تغییر دهید. سری Sero به راحتی به دستگاه‌های همراه کاربران متصل شده و محتوای آنها را به شکل متناسب افقی یا عمودی نمایش می‌دهد. این تلویزیون طراحی بسیار مدرنی دارد که در هر فضایی کاملا خودنمایی می‌کند. تلویزیون Sero در اندازه ۴۳ اینچی ارائه شده است که بهترین نسبت تصویر برای تماشای محتوای روی گوشی‌ها، در صفحه بزرگ تلویزیون است.

The Serif: سری سریف با محوریت زیبایی محصول و با همکاری شرکت مشهور طراحی صنعتی Ronan & Erwan Bouroullec طراحی شده است. این تلویزیون با یک طراحی ۳۶۰ درجه در حالت ایستاده روی پایه‌ها، به یک بخش بسیار متمایز از دکوراسیون داخلی خانه شما تبدیل می‎‎شود. این سری امسال در اندازه‌های ۴۳، ۴۹ و ۵۵ اینچی عرضه خواهد شد.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم