تلویزیون جدید وان‌پلاس ONEPLUS

وان‌پلاس برخی از اطلاعات اساسی پیرامون تلویزیون‌های هوشمند آتی خود را تأیید کرد و قیمت دستگاه‌ها نیز تاحدودی مشخص شد.

شکل - تلویزیون جدید وان‌پلاس

تلویزیون جدید وان‌پلاس – وان‌پلاس اطلاعات جدیدی از تلویزیون‌های هوشمند خود منتشر کرد

وان‌پلاس برخی از اطلاعات اساسی پیرامون تلویزیون‌های هوشمند آتی خود را تأیید کرد و قیمت دستگاه‌ها نیز تاحدودی مشخص شد.
وان‌پلاس سال گذشته از ماه سپتامبر وارد بازار تلویزیون‌های هوشمند شد. اولین خانواده‌ی محصولات شرکت به‌نام Q و در دو مدل Q1 و Q1 Pro معرفی و عرضه شد. نسل اول تلویزیون‌های وان‌پلاس در دسته‌ی پرچم‌دار و گران‌قیمت قرار می‌گیرند، اما ظاهرا شرکت چینی تصمیم دارد تا محصولات جدیدی در دسته‌ی اقتصادی را به‌زودی به بازار عرضه کند.

اطلاعات کلی از تلویزیون‌های هوشمند جدید وان‌پلاس قبلا توسط شرکت تأیید شده‌اند. اکنون چینی‌ها اعلام کردند که خانواده‌ی جدید دارای سه عضو خواهد بود. اگرچه ابعاد تلویزیون‌ها هنوز مشخص نیست، اما وان‌پلاس قبلا عرضه‌ی دو مدل ۳۲ و ۴۳ اینچی را تأیید کرده بود. احتمالا مدل سوم در ابعاد ۵۵ اینچی به بازار عرضه می‌شود که با سری Q1 یکسان خواهد بود.

مدل ۳۲ اینچی تلویزیون جدید وان‌پلاس رزولوشن HD دارد. شرکت سازنده در مدل‌های ۴۳ و ۵۵ به ترتیب از نمایشگرهای FullHD و QHD استفاده می‌کند.تلویزیون جدید وان‌پلاس

تلویزیون جدید وان‌پلاس

وان‌پلاس قیمت محصولات جدید خود را براساس روپیه‌ی هند و به این صورت منتشر کرد: NR1x,999, INR2x999 و INR4x,999 که البته نمی‌توان تفسیر دقیقی از آن‌ها داشت. درنهایت در بدترین حالت شاهد قیمت‌گذاری ۱۹،۹۹۹ و ۲۹،۹۹۹ و ۴۹،۹۹۹ خواهیم بود که به‌ معنای قیمت حدودی ۲۶۵ و ۳۹۵ و ۶۶۰ دلار است.

تلویزیون جدید هوشمند وان‌پلاس Q1 اکنون با قیمت ۶۹،۹۰۰ روپیه یا ۹۲۵ دلار به فروش می‌رسد. Q1 Pro هم برچسب قیمتی ۹۹،۹۰۰ روپیه یا ۱،۳۲۰ دلار دارد. همان‌طور که گفته شد سری Q در دسته‌ی حرفه‌ای و گران‌قیمت قرار می‌گیرد و می‌توان کاهش قیمت را در تلویزیون‌های جدید وان‌پلاس انتظار داشت.

هنوز اطلاعات سخت‌افزاری و مشخصات تلویزیون جدید وان‌پلاس به‌صورت کامل مشخص نیست. البته چینی‌ها تأیید کرده‌اند که دستگاه‌های جدید با نمایشگرهای باریک، پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos و ضخامت ۶/۹ میلی‌متری به بازار عرضه می‌شوند. درصورت صحیح بودن ادعای شرکت، ضخامت تلویزیون‌ها از جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار وان‌پلاس هم کمتر خواهد بود. وان پلاس ۸ ضخامت ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو ضخامت ۸/۵ میلی‌متری دارد.

Source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم