مدل۲۰۲۱تلویزیون اولد ال جی

مدل ۲۰۲۱ تلویزیون های اولد ال جی وارد بازار شد. این تلویزیون‌های اولد در سری LG A1 و LG C1 و “LG G1 “Gallery و با ابعاد و قیمت متفاوتی به فروش می‌رسند.

شکل1- مدل۲۰۲۱تلویزیون اولد ال جی

مدل۲۰۲۱تلویزیون اولد ال جی وارد بازار شد

سرانجام مدل ۲۰۲۱ تلویزیون های OLED ال جی که اوایل سال در کنفرانس CES 2021 معرفی شده بودند، وارد بازار شدند. یکی از آن‌ها تلویزیون‌های سری “G1 “Gallery است که مثل یک تابلو عکس روی دیوار اتاق نشیمن شما قرار خواهد گرفت. تلویزیون های اولد ال جی همچنین در اندازه‌های مختلف از ۴۸ اینچی تا ۸۳ اینچی و با قیمت‌های متفاوت به فروش خواهند رسید.

مدل۲۰۲۱تلویزیون اولد ال جی

در این مقاله شما را با امکانات و قیمت تلویزیون های اولد ال جی در سال ۲۰۲۱ آشنا خواهیم کرد و به تفاوت این مدل‌ها با یکدیگر می‌پردازیم.

مدل ۲۰۲۱ تلویزیون‌های سری LG A1

پایین‌رده‌ترین مدل تلویزیون سری A1 ال جی، مدل ۴۸ اینچی OLED48A1PUA است. مدل ۵۵ اینچی این خانواده با قیمت ۱۵۹۹ دلاری، مدل ۶۵ اینچی آن با قیمت ۲۱۹۹ دلاری و مدل ۷۷ اینچی آن نیز با قیمت ۳۱۹۹ دلاری به فروش خواهد رسید.

این تلویزیون‌ها سیستم عامل webOS 6.0 را اجرا می‌کنند، به صورت پیشفرض روی آن‌ها اپلیکیشن Netflix و +Disney و Hulu و Youtube و Amazon Prime Video و همچنین Apple TV نصب شده است. ضمن اینکه از AirPlay 2 اپل و HomeKit پشتیبانی می‌کنند. همراه با این تلویزیون‌ها ریموت کنترل جدید LG Magic Remote با کلیدهای جدید عرضه می‌شود. سیستم عامل webOS نیز رابط کاربری جدیدی را به خود گرفته و هوشمندانه‌تر محتوا را به شما پیشنهاد می‌دهد.

مدل ۲۰۲۱ تلویزیون‌های سری LG C1

شکل2 – مدل ۲۰۲۱ تلویزیون‌های سری LG C1

تلویزیون‌های اولد سری C1 ال جی در پنج اندازه مختلف عرضه می‌شوند. مدل ۴۸ اینچی با قیمت ۱۴۹۹ دلار، مدل ۵۵ اینچی با قیمت ۱۷۹۹ دلار، مدل ۶۵ اینچی با قیمت ۲۴۹۹ دلار، مدل ۷۷ اینچی با قیمت ۳۷۹۹ دلار و بزرگ‌ترین مدل آن که ۸۳ اینچی است نیز با قیمت ۵۹۹۹ دلار عرضه می‌شود.

همه‌ی این مدل‌ها از چهار ورودی HDMI 2.1 با پشتیبانی از محتوای ۴K 120Hz و eARC برخوردارند. آن‌ها همچنین از پردازنده جدید Alpha 9 Gen 4 AI ال جی قدرت می‌گیرند که وعده ارتقاء کیفیت تصویر (Upscaling) هوشمندانه‌تر در ویدیوها و همچنین پردازش بهتر کلی را می‌دهد. قابلیت AI Sound Pro صدای معمولی را به صدای فراگیر مجازی ۵.۱.۲ تبدیل می‌کند و Auto Volume Leveling نیز خروجی بین کانال‌ها و اپلیکیشن‌ها را متعادل می‌کند. همراه این خانواده نیز ریموت کنترل جدید ال جی عرضه می‌شود و روی تمام مدل‌های آن webOS 6.0 نصب است.

مدل۲۰۲۱تلویزیون اولد ال جی سری “LG G1 “Gallery

شکل3 – مدل۲۰۲۱تلویزیون اولد ال جی سری “LG G1 “Gallery

در نهایت باید به تلویزیون‌های پرچمدار اولد سری “G1 “Gallery ال جی اشاره کرد که در سه اندازه ۵۵ اینچی با قیمت ۲۱۹۹ دلار، ۶۵ اینچی با قیمت ۲۹۹۹ دلار و ۷۷ اینچی با قیمت ۴۴۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

همه ی این تلویزیون‌ها از پنل جدید OLED evo ال جی استفاده می‌کنند که روشنایی و جزئیات بهتری را ارائه می‌کند. آن‌ها همچنین حاشیه‌های باریک‌تری داشته و به لطف ضخامت کمی که دارند، وقتی آن‌ها را روی دیوار نصب می‌کنید هیچ فاصله‌ای در پشت باقی نمی‌ماند. ال جی یک پایه مخصوص زمینی برای کسانی که دوست ندارند این تلویزیون را روی دیوار نصب کنند نیز طراحی کرده است. ورودی‌های تلویزیون‌های سری جی ۱ گالری مشابه سری سی ۱ است و همان فناوری‌های صوتی و پردازنده هوش مصنوعی در این مدل‌ها نیز استفاده شده است.

در اینجا قابلیتی به نام Game Optimizer وجود دارد که ترکیبی از بهترین تنظیمات صفحه را نسبت به بازی که اجرا کرده‌اید ارائه می‌کند. این تلویزیون‌ها با فناوری G-Sync شرکت Nvidia و FreeSync Premium شرکت AMD نیز سازگار هستند.

Source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم