تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین

تلویزیون های اسمارت اسکرین هواوی طی رویداد آینده این شرکت چینی معرفی و پس از آن با قیمت مناسب به بازار عرضه خواهند شد.

شکل-تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین

اعلام زمان معرفی و قیمت تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین

تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین هواوی طی رویداد آینده این شرکت چینی معرفی و پس از آن با قیمت مناسب به بازار عرضه خواهند شد.

هواوی اخیرا جزئیاتی از برنامه خود را برای معرفی تلویزیون‌های پیشرفته و هوشمند سری اسمارت اسکرین اعلام کرد و اکنون نیز خبرها حاکی از آن است که این شرکت چینی قصد دارد سری جدید تلویزیون های اسمارت اسکرین خود را در رویداد آتی معرفی و با قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

هواوی در سال گذشته با هدف گسترش حوزه‌های فعالیت خود در دنیای فناوری از نخستین تلویزیون های هوشمند خود پرده برداشت، اما با توجه به اینکه این شرکت چینی قصد دارد همواره محصولاتی برتر از محصولات رقبا را به بازار عرضه کند، اکنون تصمیم گرفته تا سبک جدیدی از تلویزیون های هوشمند یعنی سری Smart Screen را روانه بازار کند؛ این تلویزیون‌ها قادرند به شکل هوشمند دستورهای کاربران را دریافت کرده و آنها را به اجرا درآورند.

وجود سیستم عامل اختصاصی هارمونی در این سری از تلویزیون های هواوی به عنوان یک ویژگی اصلی و مهم محسوب می‌شود؛ این سیستم عامل باعث افزایش قدرت نرم افزاری شده و به واسطه آن می‌توان نرم افزارهای اختصاصی و اندرویدی را روی این تلویزیون‌ها نصب و اجرا کرد.

زمان معرفی تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین

البته هواوی در گذشته از چند مدل تلویزیون های سری اسمارت اسکرین پرده برداشت، اما اکنون قصد دارد نسخه‌های جدید این تلویزیون‌ها را با مشخصات متفاوت در رویدادی که در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد ماه) برگزار می‌شود، معرفی کند.

بر اساس پستی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، این تلویزیون های جدید هواوی از پنل‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی با رزولوشن ۴K بهره می‌برند و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی باکیفیت در بالای فریم آنها تعبیه شده که البته به شکل آهن‌ربایی بوده و می‌توان آن را جدا کرد. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی یکی دیگر از ویژگی‌های سری جدید تلویزیون های اسمارت اسکرین هواوی محسوب می‌شود که می‌تواند نگاه گیمرها را به خود جلب کند.

همچنین تلویزیون های سری اسمارت اسکرین SE از فناوری‌های رنگی جدید این شرکت چینی بهره می‌برند. هواوی برای تلویزیون‌های جدید خود از فناوری‌های محافظت از چشم در برابر اثر فلیکر (لرزش تصویر) و نور مضر آبی نیز در نظر گرفته است. از سایر فناوری‌های مهم این تلویزیون‌ها می‌توان به ارتقای سیستم نوردهی زمینه نمایشگر و کاهش روشنایی در سطح پیکسل برای افزایش کنتراست و ارتقای کیفیت تصویر اشاره کرد.
قیمت

شرکت هواوی به شکل رسمی قیمت و زمان عرضه این محصولات را اعلام نکرده است، اما طبق اطلاعاتی که منابع معتبر منتشر کرده می‌توان گفت سری جدید تلویزیون های Smart Screen هواوی حدود ۸ هزار تا ۹ هزار یوآن برابر با ۱۲۵۰ تا ۱۴۰۰ دلار قیمت خواهند داشت و در رویداد ۱۲ خرداد پس از معرفی به بازار عرضه خواهند شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود طبق یک فاصله زمانی مشخص این تلویزیون های هواوی به بازارهای جهانی از جمله ایران نیز راه پیدا کنند.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم