پیدا کردن دوربین‌ مخفی

باشگاه خبرنگاران جوان : مجموعه‌ای از برنامه‌های اندروید و آیفون وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای یافتن دوربین‌های مخفی در هر مکانی استفاده کرد.

پیدا کردن دوربین‌ مخفی

شکل - پیدا کردن دوربین‌ مخفی

برنامه‌هایی که به شما کمک می‌کنند دوربین‌های مخفی را پیدا کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان : مجموعه‌ای از برنامه‌های اندروید و آیفون وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای یافتن دوربین‌های مخفی در هر مکانی استفاده کرد.

اگر در اتاق هتل اقامت دارید، همیشه ایده خوبی است که قبل از اقامت، دوربین‌های مخفی و دستگاه‌های ضبط صدا را بررسی کنید و این کار را می‌توان با استفاده از برخی از برنامه‌های کاربردی گوشی هوشمند انجام داد.

در این گزارش مجموعه‌ای از برنامه‌های اندروید و آیفون معرفی می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها برای یافتن دوربین‌های مخفی در هر مکانی استفاده کنید.

Hidden device detector camera

برای کاربران اندروید در دسترس است و نصب و استفاده از آن آسان است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا بدانند کدام دوربین جاسوسی یا میکروفون در هر مکانی قرار دارد. دوربین یاب یا جاسوس یاب از یک حسگر مغناطیسی برای یافتن شدت تشعشعات ساطع شده از دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌کند.

Hidden camera detector – Spy c

این اپلیکیشن ادعا می‌کند که از کاربران در برابر هرگونه دوربین و میکروفون مخفی محافظت می‌کند. کاربران فقط باید دوربین را به جسم مشکوک نزدیک کنند تا برنامه دوربین مخفی را تشخیص دهد. همچنین دارای یک مغناطیس سنج است که می‌تواند هر گونه فعالیت مغناطیسی هدفون و دوربین را تشخیص دهد. یک رادیومتر نیز وجود دارد که می‌تواند دوربین‌های مادون قرمز را تشخیص دهد.

پیدا کردن دوربین‌ مخفی

Hidden camera detector

این برنامه فقط در اندروید موجود است و می‌تواند به کاربران کمک کند هر دوربین جاسوسی موجود را پیدا کنند. رابط کاربری ساده‌ای دارد و استفاده از آن آسان است. این برنامه دارای یک مغناطیس سنج است که از سنسور مغناطیسی گوشی هوشمند شما برای تشخیص هرگونه فعالیت مغناطیسی دوربین استفاده می‌کند. همچنین دارای یک ردیاب دوربین مادون قرمز است که به کاربران امکان می‌دهد دوربین‌های مادون قرمز را پیدا کنند.

Hidden camera detector pro

این برنامه که هم در اندروید و هم در iOS موجود است، برای کمک به کاربران در کشف دوربین‌های جاسوسی طراحی شده است. این اپلیکیشن دارای یک اسکنر شبکه یکپارچه است که می‌تواند به راحتی دوربین‌های مخفی و ردیاب‌های GPS را شناسایی کند. این برنامه برای دانلود رایگان است، اما با خرید‌های درون برنامه‌ای برای نسخه پریمیوم همراه است.

Hidden camera detector pro

این اپلیکیشن برای محافظت از کاربران در برابر هرگونه دوربین جاسوسی یا دوربین‌های مخفی در محیط اطرافشان طراحی شده است. این برنامه همچنین می‌تواند هر میکروفون مخفی را پیدا کند. همچنین قادر به تشخیص دوربین مادون قرمز است و نکات و ترفند‌هایی را برای ایمن ماندن به کاربران ارائه می‌دهد.

No hidden – spy camera finder

این برنامه می‌تواند انواع دوربین‌های مخفی و دستگاه‌های مخفی را شناسایی کند و به سرعت دوربین‌های اتاق هتل شما را پیدا کند. این برنامه همچنین می‌تواند دوربین مادون قرمز را پیدا کند و دارای حالت‌های اسکن پیشرفته است.

Hidden spy camera detector

در iOS موجود است، می‌تواند دوربین‌های جاسوسی و خطا‌های پنهان را با حسگر تلفن شناسایی کند. این برنامه می‌تواند به یافتن دوربین‌های مخفی اطراف آن کمک کند. همچنین می‌تواند یک دوربین مادون قرمز را پیدا کند.
Hidden Pinhole Camera Detector
در iOS موجود است و می‌تواند دستگاه‌های مشکوک را جست و جو کند. همچنین قادر به اسکن و شناسایی هر دستگاه بلوتوث موجود در منطقه است. این برنامه همچنین راهنمای دقیقی از هرگونه تلاش برای جاسوسی ارائه می‌دهد.
Camera Detector: Find Spy Cam

در iOS موجود است و تنها با یک کلیک می‌تواند هر دوربین مخفی را شناسایی کند. دارای یک استراتژی ضد نفوذ است که به کاربران در مورد مکان‌های مشکوکی که به راحتی نفوذ می‌کنند، هشدار می‌دهد.

اخبار جدید

2 دیدگاه برای “پیدا کردن دوربین‌ مخفی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم