سامسونگ پیشتاز بازار جهانی

طبق گزارش Omdia، سامسونگ برای هفدهمین سال متوالی، جایگاه برترین شرکت سازنده‌ی تلویزیون را به‌خود اختصاص داد.

شکل- سامسونگ پیشتاز بازار جهانی

سامسونگ پیشتاز بازار جهانی تلویزیون برای هفدهمین سال متوالی شد.

تلویزیون‌های سامسونگ را با سخت‌افزار قدرتمند و کیفیت بالای تصویر آن‌ها می‌شناسیم. اگرچه تلویزیون‌های این برند نسبت‌ به نمونه‌های مشابه سایر شرکت‌ها قیمت بالاتری دارند اما مردم همچنان محصولات غول فناوری کره‌ای را خریداری می‌کنند. اکنون بیانیه‌ی رسمی این شرکت نشان می‌دهد طی ۱۷ سال گذشته، رهبر بازار جهانی تلویزیون بوده است.

گزارش گروه تحقیقات بازار Omdia نشان می‌دهد سامسونگ بار دیگر در سال ۲۰۲۲ لقب برترین شرکت سازنده‌ی تلویزیون را به‌خود اختصاص داد و بدین‌ترتیب برای ۱۷ سال متوالی، در صدر این فهرست باقی مانده است. تعهد سامسونگ به ارائه‌ی تجربه‌ی تماشای با کیفیت بالا و طراحی کاربر‌محور، ازجمله مهم‌ترین عوامل موفقیت این شرکت در حوزه‌ی تلویزیون‌ است. این شرکت طی سال‌های گذشته همواره سهم خود را در این بازار افزایش داده و سلطه‌ی خود را به‌عنوان برترین تولیدکننده‌ی تلویزیون جهان حفظ کرده است.

سامسونگ پیشتاز بازار جهانی

یکی دیگر از دلایل موفقیت سامسونگ در بازار تلویزیون، نوآوری‌های مداوم، فناوری‌های پیشرفته و فلسفه‌ی مشتری‌محور آن است. این شرکت علاوه‌بر پیشرفت‌های تکنولوژیکی، خواسته‌های مصرف‌کنندگان را در اولویت کاری خود قرار می‌دهد. طراحی محصولات این برند از نظر بصری زیبا و از نظر عملکرد بسیار کاربردی هستند؛ موضوعی که به‌وضوح نشان‌دهنده‌ی فلسفه‌ی مشتری‌محور آن است. تلویزیون‌های این شرکت با ویژگی‌هایی مثل کنترل صوتی و ادغام با سایر لوازم خانگی هوشمند، طراحی ساده و زیبایی را نیز ارائه می‌دهند.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، شبکه‌ی توزیع جهانی سامسونگ به تسلط آن در صنعت تلویزیون کمک می‌کند. غول فناوری کره‌ی جنوبی به‌دلیل حضور قدرتمند در بازارهای توسعه‌یافته و بازارهای درحال توسعه، می‌تواند به طیف گسترده‌ای از مشتریان دسترسی داشته باشد. تلویزیون‌های این شرکت در بیش‌از ۲۰۰ کشور جهان به‌فروش می‌رسند و در بازارهای مهمی مثل ایالات‌متحده، هند، چین و خرده‌فروشی‌های آنلاین حضور دارد.

فناوری‌های پیشرفته‌ی سامسونگ به این شرکت اجازه می‌دهد کالاهای جدید و با کیفیتی تولید کند که این مورد یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت آن است. علاوه‌براین، سامسونگ سرمایه‌گذاری‌های درخورتوجهی در بخش تحقیق‌وتوسعه انجام می‌دهد و مهندسان آن به‌طور دائم به‌دنبال بهبود تجربه‌ی تماشای کاربران هستند. تأکید این شرکت روی نوآوری باعث شده است محصولاتی بسیار جذاب تولید کند که ازجمله می‌توان به اولین تلویزیون QLED جهان اشاره کرد؛ محصولی که از فناوری کوانتوم‌دات بهره می‌برد تا کیفیت تصویر بی‌نظیری را در پخش محتوا ارائه دهد.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم