سیستم های صوتی ال جی

همکاری با شرکت Meridian نشان از تعهد ال جی به عرضه برترین کیفیت صدای ممکن برای رقابت با بهترین‌های این صنعت است. این همکاری در راستای ارائه تجربه‌ای سرگرم‌کننده و خارق‌العاده به مشتریان ال جی در سرتاسر دنیا انجام شده است.

توسعه سیستم های صوتی ال جی با همکاری شرکت معروف Meridian Audio

شکل-سیستم های صوتی ال جی

سیستم های صوتی ال جی

با آغاز همکاری شرکت ال جی و بهترین شرکت صوتی انگلیسی یعنی Meridian Audio، سیستم های صوتی ال جی با بهترین کیفیت در آینده عرضه خواهند شد.

شرکت ال جی الکترونیکس و شرکت Meridian Audio به صورت رسمی همکاری خود را اعلام کردند. این همکاری در راستای عرضه بهترین کیفیت صدا برای مشتریان بیشتری در سرتاسر دنیا شکل گرفته است.

اعتبار ال جی در عرضه محصولات الکترونیکی پرافتخار و نوآورانه در کنار فناوری صوتی بی‌رقیب شرکت Meridian و پیشگامی‌اش در عرصه صوت، این امکان را فراهم می‌سازد تا راهکاری منحصربه‌فرد به مشتریان عرضه شده و تجربه هیجان‌انگیز و بی‌نظیری برای شنوندگان سیستمهای صوتی ال جی ایجاد گردد.

همکاری Meridian Audio در بهبود کیفیت سیستمهای صوتی ال جی

ال جی با معرفی خود به عنوان اولین شرکت کره‌ای سازنده رادیو برای مشتریان داخلی، سابقه زیادی در ساخت محصولات صوتی برای مشتریان سرتاسر دنیا دارد.

نتیجه همکاری با شرکت انگلیسی Meridian معرفی سطح جدیدی از عملکرد صوتی بر پایه صدای طبیعی و تحقیق و توسعه بسیار دقیق و حرفه‌ای است.

شرکت ال جی و Meridian روی توسعه سیستمهای صوتی ال جی از جمله ساندبار و بلندگو‌های بی سیم قابل حمل، همکاری خواهند کرد.

شرکت Meridian از زمان احداثش در حدود ۴۰ سال پیش، در صنعت صوت پیشروی کرده و به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه بهترین عملکرد صوتی و وضوح صدا شناخته می‌شود. اثرگذاری و اهمیت این شرکت به عنوان یکی از قدرت‌های برتر عرصه پردازش سیگنال‌های دیجیتالی (DSP) و زمینه روانشناسی صدا، در هر گوشه صنعت صدا دیده می‌شود.

شرکت Meridian نقشی کلیدی در توسعه و به‌کارگیری فناوری‌های انقلابی صوتی مثل صدای Hi-Res و MQA (برجسته‌ترین کیفیت تایید شده) داشته است و همچنین سازنده اولین بلندگوی دیجیتالی active است.

همچنین متخصصان Meridian با عرضه اولین سیستم سه بعدی فراگیر داخل خودرو در سال ۲۰۱۲، استاندارد جدیدی در این حوزه تعریف کرده‌اند.

gadgetnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم