تلویزیون هوشمند اولد هواوی

تلویزیون هوشمند اولد هواوی ویژن ایکس ۶۵ به صورت رسمی معرفی شد. Vision X65 اولین تلویزیون شرکت Huawei با پنل OLED به شمار رفته و حداکثر نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتز است.

تلویزیون هوشمند اولد هواوی

شکل1- تلویزیون هوشمند اولد هواوی

تلویزیون اولد هواوی ویژن ایکس ۶۵ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز معرفی شد

تلویزیون هوشمند اولد هواوی ویژن ایکس ۶۵ به صورت رسمی معرفی شد. Vision X65 اولین تلویزیون شرکت Huawei با پنل OLED به شمار رفته و حداکثر نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتز است.

هواوی در بازار تلویزیون تازه وارد نیست و پیشتر تعداد انگشت شماری محصول عرضه کرده است، اما ویژن ایکس ۶۵ اولین تلویزیون اولد آن محسوب می‌شود. اندازه آن ۶۵ اینچ بوده و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش در مقایسه با محصولات مشابه، پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است.

تلویزیون Vision X65 از محتواهای اچ دی آر پشتیبانی کرده و میزان روشنایی آن بر اساس ادعای سازنده، به هزار نیتس می‌رسد. هواوی مدعی است ویژن ایکس ۶۵ بزرگترین تلویزیون دنیا با تاییدیه German TUV Rheinland است. به لطف دریافت این تاییدیه می‌توان گفت تلویزیون OLED هواوی دوست چشمان کاربران خواهد بود!

یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های آن برای دوست‌داران مالتی مدیا و مخصوصا پخش موزیک، بهره بردن از ۱۴ اسپیکر است! آن‌ها در مجموع صدایی با توان ۷۵ وات تولید می‌‌کنند.

تلویزیون هوشمند اولد هواوی ویژن ایکس ۶۵

کاربردهای فراوان دوربین هواوی ویژن ایکس ۶۵

ویژگی متفاوت تلویزیون ویژن ایکس ۶۵ هواوی در مقایسه با بسیاری از تلویزیون‌های اولد بازار، مجهز شدن به یک دوربین است. این دوربین شبیه به یک وب کم عمل کرده و حین اتصال به اینترنت یا برقراری مکالمه‌های ویدیویی کاربرد دارد. به منظور اطمینان کاربران از حفظ حریم خصوصی، دوربین ۲۴ مگاپیکسلی یاد شده به صورت پاپ آپی از لبه بالایی بیرون آمده و حین عدم استفاده، داخل بدنه مخفی می‌ماند.

شکل2- مجهز شدن هواوی ویژن ایکس ۶۵ به یک دوربین

تلویزیون ویژن ایکس ۶۵

دوربین تلویزیون Huawei Vision X65 از تراشه HiSilicon Hi3559C دارای موتور پردازش مبتنی بر شبکه عصبی هواوی قدرت گرفته و به همین دلیل قادر به تشخیص حرکات دست و فرمان‌های صوتی کاربر است. به همین دلیل می‌توان بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن موبایل یا کنترلر از راه دور، به وسیله صدور فرمان‌های صوتی یا از طریق یک سری ژست حرکتی دستوراتی را صادر کرد.

پردازشگر تصویر تلویزیون تراشه Honghu 898 است. این چیپست از پردازش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی کرده و مزیت استفاده از آن در تلویزیون هواوی ویژن ایکس ۶۵ بهینه شدن مخصوص پنل‌های OLED است. گفتنی است Vision X65 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی عرضه خواهد شد تا همه نیازهایتان از یک تلویزیون هوشمند تمام عیار را برآورده کند.

برای خرید اولین تلویزیون هوشمند اولد هواوی باید مبلغ زیادی پرداخت کنید؛ قیمت آن ۳۵۰۰ دلار است! ساکنان شهرهای مختلف کشور چین از هم‌اکنون قادر به پیش خرید محصول هستند. خوشبختانه آن‌ها زمان زیادی منتظر نمانده و سه هفته دیگر، تلویزیون را دریافت خواهند کرد.

همراه با رونمایی از اولین تلویزیون OLED خود، هواوی ورژن جدیدی از تلویزیون ویژن وی ۵۵ آی را نیز معرفی کرد. این محصول به قیمت ۵۴۰ دلار فروخته می‌شود.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم