مانیتور ViewFinity S9

مانیتورهای سامسونگ ویژه کار و فعالیت در خانه با طراحی نوآورانه و قابلیت‌های متعدد خود می‌توانند به تمام نیازهای کاربران پاسخ دهند.

شکل - مانیتور ViewFinity S9

مانیتور ViewFinity S9 – بهترین مانیتورهای سامسونگ برای کار و فعالیت در خانه

وضوح و کیفیت تصاویر برای کاربرانی که در حوزه طراحی، گرافیک و تدوین فعالیت می‌کنند بسیار حائز اهمیت بوده و به همین دلیل جزو مهم‌ترین شاخص‌های خرید مانیتور برای آنها محسوب می‌شود. در همین راستا مانیتور ۴۹ اینچی و فوق عریض ViewFinity S9 علاوه بر این که از وضوح و کیفیت تصاویر بالایی بهره می‌برد، برای انجام بازی‌های ویدیویی نیز بسیار مناسب است.

مانیتور سامسونگ ViewFinity S9

این مانیتور که به عنوان یکی از بهترین مانیتورهای سامسونگ به شمار می‌رود با نسبت تصویر ۳۲:۹ و وضوح تصویر Dual QHD (5120X1440) خود می‌تواند حداکثر کیفیت محتوا را نمایش دهد. با این مانیتور فوق عریض می‌توان به شکل همزمان تمام صفحه‌ها و برنامه کاری را مشاهد کرد و روی انجام کارها تمرکز بیشتری داشت. در طراحی این مانیتور از پنل خمیده VA با انحنای ۱۸۰۰R استفاده شده تا تجربه بصری وسیعی را به همراه داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این مانیتور پوشش ۹۵ درصدی طیف رنگی DCI-P3 بوده که می‌تواند بیش از ۱ میلیون رنگ را به شکل شفاف و طبیعی نمایش دهد. با قابلیت KVM این مانیتور نیز می‌توان فقط با یک کیبورد و ماوس منبع‌های متصل به مانیتور را کنترل کرد؛ در واقع کاربران با فشار دادن فقط یک دکمه که به شکل لمسی در زیر مانیتور قرار دارد می‌توانند بین منابع مختلف جابه‌جا شده و دیگر برای استفاده از چند دستگاه با مشکل مواجه نشوند.

مانیتور ViewFinity S9 دارای طراحی ارگونومیک و ویژه‌ای بوده که امکان چرخش در جهت عمودی و افقی را به همراه دارد و حتی می‌توان ارتفاع پایه آن را نیز تغییر داد. این مانیتور از محافظت چشم و لرزش‌گیر تصویر نیز بهره می‌برد. ضمن این که این مانیتور به یک Display Port، دو عدد HDMI، سه عدد درگاه USB 3.0، یک درگاه شبکه (LAN) و ۲ عدد درگاه USB-C مجهز شده تا بتوان هر دستگاهی را به آن متصل کرد.

مانیتور سامسونگ ViewFinity S9 monitor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم