محصولات صوتی ال جی InnoFest

ال جی در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا از محصولات صوتی انقلابی خود رونمایی کرد. از ساندبار و بلندگوهای کوچک تا بلندگوهای قابل حمل، جدیدترین محصولات صوتی ال جی در خانه و بیرون از خانه با پخش صدایی با کیفیت عالی در خدمت شما هستند.

محصولات صوتی ال جی

شکل - محصولات صوتی ال جی

اخیرا ال جی جدیدترین سری سیستم‌های صوتی ۲۰۱۹ را معرفی کرده است که تجربه محصولات صوتی مردم در منطقه خاورمیانه و آفریقا را متحول خواهند کرد. در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا که جشن سالانه نوآوری ال جی است، ساندبار پرچمدار ال جی برای ۲۰۱۹ نمایش داده شد.

مدل SL10YG دارای یک خروجی قدرتمند ۵۷۰W و ۵٫۱٫۲ کاناله و البته تکنولوژی برتر Meridian Audio بوده که در یک قالب زیبا با طراحی مینیمال قرار گرفته است. فناوری Bass & Space شرکت Meridian مدل SL10YG را قادر می‌سازد تا باس قوی، صدایی غنی و یکدست پخش کرده و تعریفی جدید از گوش کردن به موسیقی ارائه دهد.

حالت پخش صوتی Image Elevation مریدین با بهبود کیفیت صدای خروجی، صدایی ایجاد می­‌کند که نه تنها اتاق را احاطه کرده، بلکه مکمل چیزی است که بر روی صفحه به نمایش درآمده و حس تماشای تصویر را بسیار به واقعیت نزدیک­تر می­‌کند.
مدل SL10YG علاوه بر پخش صدا در طرفین و به سمت بالا، از تکنولوژی Dolby Atmos و DTS: X پشتیبانی می‌کند تا دقت و وضوح صدا بیشتر از پیش شود. این مدل همچنین با استفاده از یک الگوریتم پردازش پیشرفته، از صدا با وضوح بالا پشتیبانی می‌کند و می‌تواند کیفیت فایل­‌های صوتی معمولی را افزایش دهد و خروجی را به کیفیت استودیویی نزدیک‌تر کند. برای راحتی بیشتر، ساندبار ال جی همچنین دارای دستیار گوگل است که می­‌تواند درخواست‌ها را به سادگی و با یک فرمان صوتی شنیده و انجام دهد.

محصولات صوتی ال جی-ساندبار SL9YG

برای راحتی و سادگی بیشتر، ساندبار SL9YG را می‌توان بر روی دیوار نصب کرد و فضای کمتری اشغال کرد. طراحی منحصر به فرد آن نیز توانسته جایزه نوآوری CES 2019 در بخش «بهترین نوآوری» را از آن خود کند. این ساندبار با یک سنسور ژیروسکوپ یکپارچه می‌تواند موقعیت خود را تنظیم و با مشخص کردن مسیر پخش صدا تجربه شنیداری متفاوتی را فراهم کند.

در همین حال، مدل SL8YG ال جی با قابلیت Adaptive Sound Control طراحی شده است. یعنی تجزیه و تحلیل سطوح فرکانس بر اساس محتوای تماشا شده برای اصلاح صدا. برای راحتی بیشتر، ساندبار ال جی با اتصال به وای فای و بلوتوث نیز می­‌تواند صدایی بسیار باکیفیت تولید کند. بخش Google Chromecast قرار گرفته در دستگاه کاربران را قادر می‌سازد تا آهنگ‌های مورد علاقه، پادکست‌ها یا فیلم‌های خود را از طریق گوشی‌های هوشمندشان پخش کنند.

همچنین این ساندبار دارای Meridian UpMixer است که کاربران می‌توانند به وسیله آن صدای دو کاناله را به چند کانال مجزا تفکیک کنند. از طریق مشارکت ال جی با مریدین، اعوجاج صوتی از بین رفته، و وضوح صدا حفظ می‌شود.

InnoFest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم