نمایشگر Neo QLED سامسونگ

سامسونگ شبیه‌ساز جدید مسابقات اتومبیل‌رانی خود را معرفی کرد. این شرکت در طراحی این محصول از سه نمایشگر Neo QLED 8K برای ارائه‌ی تجربه‌ی فراگیر در بازی‌ها بهره گرفته است.

شکل – نمایشگر Neo QLED سامسونگ

نمایشگر Neo QLED سامسونگ

مانیتور سامسونگ- سامسونگ با نمایشگرهای Neo QLED، کاربران را در شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی جدید خود غرق می‌کند.

سامسونگ شبیه‌ساز جدید مسابقات اتومبیل‌رانی خود را معرفی کرد.( نمایشگر Neo QLED سامسونگ)
این شرکت در طراحی این محصول از سه نمایشگر Neo QLED 8K برای ارائه‌ی تجربه‌ی فراگیر در بازی‌ها بهره گرفته است.

طرفداران فرمول یک در انتظار شروع مسابقات GP کانادا هستند که قرار است از روز یکشنبه آغاز شود. در همین‌ حال، شعبه‌ی کانادا سامسونگ شبیه‌ساز مسابقه‌ای منحصربه‌فرد جدید خود را با نمایشگرهای Neo QLED 8K رونمایی کرده است. به‌گزارش SamMobile، سامسونگ کانادا با راننده‌ی خودروهای مسابقه‌ای، دانیل مراد، همکاری کرده است تا ویژگی‌های موجود در پیست واقعی را در محیط مجازی ارائه دهد.

نمایشگر Neo QLED سامسونگ

راه‌اندازی سیستم مسابقه‌ای به‌ روش صحیح می‌تواند تفاوت بسیار بزرگی در تجربه‌ی کاربری ایجاد کند؛ بنابراین، دریافت تجربه‌های یک راننده‌ی واقعی مسابقات اتومبیل‌رانی می‌تواند به واقعی‌تر‌شدن تجربه‌ی سیستم شبیه‌ساز کمک کند. غول فناوری کره‌ای برای طراحی و تولید شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی خود، با خرده‌فروشی موتوراسپورت Advanced SimRacing نیز همکاری کرده است. البته سامسونگ همه‌ی سخت‌افزار موردنیاز برای این شبیه‌ساز را خودش تولید نکرده است.

بااین‌حال، تلویزیون‌های زیبای Neo QLED 8K سامسونگ عناصر مهم این شبیه‌ساز هستند و می‌توانند تجربه‌ای فراگیر هنگام اجرای بازی ارائه دهند. این شرکت نرم‌افزار مربوط به شبیه‌ساز جدیدش را توسعه نداده؛ اما تغییراتی در بازی Assetto Corsa Competizione، یکی از عناوین مسابقه‌ای محبوب‌ شبیه‌ساز اعمال کرده است.

نرخ تأخیر پاسخ‌گویی تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ هنگام اجرای بازی به یک میلی‌ثانیه می‌رسد که این ویژگی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی روی بهبود تجربه‌ی بازی بگذارد. این شرکت شبیه‌ساز جدید خود را در فروشگاه Experience تورنتو به‌نمایش گذاشته است. بازدیدکنندگان می‌توانند در این فروشگاه فناوری بسیار جذابی را تجربه کنند که با استفاده از تلویزیون‌های Neo QLED طراحی شده‌ است؛ البته قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.

Neo QLED displays

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم